Anonym (Crazy) skrev 2011-03-26 23:24:59 följande:
Är de bara nervositeten som hindrar dig från att göra något mer eller vill du att detta ska bli något seriöst och långvarit och därför inte vill göra något "förhastat"?
Jag är hetro men lärde känna en tjej som är gay. Har alltid varit nyfiken på hur det skulle vara att ha sex med en tjej och blev väl lite lockad av henne. Jag gav henne en blick, hon drömde om oss och berättade de för mig och jag blev bara mer sugen.. Vi messade mkt om dethär och hon ville ju inte göra något jag skulle ångra eller inte vilja men jag visste vad jag ville. Vi satt vid havet en kväll och pratade, de var ju sådär nervöst på ett underbart sätt, vi ville så mkt båda två och visste om de men ändå var de något som hindrade oss från att ta första steget. Hon la handen på mitt lår och gjorde mig helt knäsvag och nervös.. Men de hände inget mer, sen vid bilen stod vi och höll om varandra länge och allt jag ville var att kyssa henne men jag vågade inte, även om jag visste att hon ville. Jag väntade på att hon skulle ta steget. Sen messade vi om de, att vi båda ville men inte vågat.. Nästa gång tog hon steget och kysste mig.. Jag visste efter den första gången då de inte hände något att jag inte ville ångra mig en gång till med att inte ha vågat göra något, så jag bestämde mig väl för att inte låta nervositeten ta över :)
Åh kvällspromenader är inte fel!
Jag hoppas verkligen att ni ses snart igen och kanske vågar lite mer. Ta små tillfällen i akt, rör vid henne lite lätt sådär spontant, sover hon hos dig igen, kyss henne i nacken om du håller om henne.. Massa såna småsaker får en ju ofta att våga lite mer :)
ja vill väl egentligen att det kanske ska bli nåt mer seriöst av det hela. denna tjej har alltid funnits i mitt liv och gjort mig knäsvag så det är nog mest pga det ja blir nervös. men tror som sagt hon vill mer med, tror ej hon skulle gjort/sagt/skrivit som hon gjort annars. behöver bara lära känna henne lite bättre oxå *L*
får se när hon kommer nästa gång (lr ja ut t henne (vilket ej blir lika ofta då hon har katt)) och va vi hittar på då. får se om vi vågar oss på en kyss då, hehe. vi har ju hamnat i säng och det har hänt mer där så ej så att vi inte gjort det förut, men det har aldrig varit under dessa premisser vilket gör d lite annorlunda *L* men det märktes en skillnad bara när vi satt i soffan igår på förmiddan. innan har hon liksom suttit en bit ifrån mig, men hon satte sig precis bredvid mig igår. småsaker hela tiden liksom...
spännande att höra om det du skrev om med.