• Anonym (M)

nervös inför helgen, date med en riktigt vacker tjej...

i helgen ska ja träffa en tjej... en tjej som jag träffade för många år sen första gången, vi strulade till och från, hon va osäker på sin sexualitet då... det har alltid funnits en enorm attraktion mellan oss trots att ja känner att hon ligger en nivå över min egen va gäller utseende. vi träffades igen för några år sedan (då ja va tillsammans med en annan) och kunde ej riktigt hålla tassarna borta från varandra. nu nyligen har det tagit slut med exet och jag ska träffa denna tjej igen... båda har ju enormt mkt känslor för varandra sedan innan även om det nu är några år sen vi sågs sist. hon har tom hållt sig kvar i min stad senaste tiden för att hon hoppats på att det skulle bli nåt. jag e SÅ nervös för att träffa henne i helgen, för hur vi båda ska reagera, vad som kanske kommer hända osv, är jag helt knäpp?? 

• Svar på tråden nervös inför helgen, date med en riktigt vacker tjej...
  • Anonym (M)

ja hon e klar med sin sexualitet (själv kom ja ut för ca 10 år sen). hennes familj vet om det nu och är ok med det...

ja flyter på moln just nu... hon e bara SÅÅ vacker!

ja vet ej varför ja e nervös. tror mkt att det hör ihop med att ja e kraftig och hon smal och vältränad, men hon har ej brytt sig innan iofs... ja väger nästan det dubbla (dock är hon väldigt liten hela hon, typ 160)...

hon höll sig kvar här i stan för att hon hoppades på nåt och varje gång vi har träffats har det funnits en enorm laddad spänning mellan oss. då ja träffa henne sist ville ja så mkt mer, har sagt det. hon kände dsamma så e nästan sur att ja ej vågade ta steget då.

det blir ingen mat utan typ vin och snacks, men filmmys (vi gillar precis samma typ av filmer) 

• Anonym (M)

*L* tack. hon bryr sig ju uppenbarligen inte om att jag e kraftigare än hon, det sitter ju i skallen på mig... *L* jag minns sist vi träffades att båda två ville så mkt mer, men inte vågade... hade lätt kunnat kasta mig över henne direkt, haha... nervös... *L* och med lite vin i kroppen oxå så... *fniss*

• Anonym (M)

jag gillar hennes person med... svårt att ignorera nån man sist man såg bara ville kasta sig över... *L* funderar på hur vi kommer reagera när hon ringer på dörren och ja öppnar... *L* nervositeten släppte ganska snabbt sist, och framför allt efter att vi hamnade i säng *L* hon skrev i mess efteråt att hon ofta tänkt på hur "underbart" det var *L* inte för att ja planerat in sex direkt, men iaf... hehe

• Anonym (M)

ja förstod att du inte menade så, mena mest att ja har svårt att "inte se" skalet... hennes kropp är perfekt (enligt mig)...

nervositeten finns då för att hon e petit och jag e kraftig... men å andra sidan vägde ja så här mkt sist vi sågs, så... aja d löser sig på ett eller annat vis...

bara det inte blir stelt och konstalt alltihop... 

• Anonym (M)
    The Riddler skrev 2011-03-16 23:28:42 följande:
    Nu kanske du tror jag hittar på, men en av dem vackraste tjejerna jag sett i mitt hela liv på ett cafe i stan, var tillsammans med en kille, modell större.
    Kan du få henne att le/skratta så är MYCKET, om inte ALLT, vunnet. 
    ja faller normalt sett alltid för tjejer med kurvor. men denna tjej e både smal och vältränad. men har former iaf...

ja minns första gångerna/festerna vi träffades innan hon va klar me sin sexualitet. det slutade i princip alltid med att vi låg på golvet och hånglade, haha... hur ja kunde sitta och titta på henne hur länge som helst och bara njuta av hennes närhet...

att sen ligga bredvid henne i sängen, bara vara nära, njuta av det, låta fingrarna glida över hennes kropp *gahh* 
  • Anonym (M)
    The Riddler skrev 2011-03-16 23:36:07 följande:
    sorry - man va i helv**** menar du med "klar med sin sexualitet" ??!!:P
    hon va ej säker på om hon va straight lr bisexuell då.. lr ja ja tror hon visste men inte vågade erkänna det för sig själv bara... med tanke på hur vi höll på så... men sedan med åren har hon kommit underfund med det hela att hon är bisexuell och mest dras till tjejer. numera vet hennes familj om det med...
  • Anonym (M)
    The Riddler skrev 2011-03-16 23:40:50 följande:
    Då vet jag Satt som ett frågetecken när jag läste igenom tråden. 
    hehe d e lugnt... nu ska ja sova (och drömma...)... sen på lördag blir det vin, snacks, mys och skräckfilm *L* (nåt vi båda gillar)
  • Anonym (M)

hon va här igår. när ja öppna dörren visste ja knappt vart ja skulle ta vägen, SÅÅ jäkla snygg! ännu finare än när ja såg henne sist... vi drack vin, satt och pratade flera timmar, tittade knappt på filmen... ville hela tiden vara nära henne, ta hennes hand, krypa nära eller nåt, men vågade fasen inte, va rädd att hon skulle rygga undan, att hon vart besviken på mig lr nåt. sen vid halv tolv gick vi en riktig långpromenad med mina hundar, typ 5-6 kilometer eller nåt (hon tränar ju typ 3-5 timmar varje dag annars, hehe). sen fortsatte vi att prata när vi kom in och hon gick mellan 1 och halv 2... hon va tvungen att åka hem då hon skulle iväg idag på morgonen. vi messa lite på natten. ja skrev at ja hade varit nervös, hon undra varför. ja, för att ja ej visste hur du kände, va du ville blev mitt svar. skrev att ja krupit ner i sängen och att det hade varit mysigt med sällskap. jo, det hade ja gärna gjort skrev hon tbaka... va fan vågade ingen av oss göra nåt för då? haha. ja ångrar absolut inte kvällen för vi lär ses snart igen, men iaf...

• Anonym (M)
    Gaytjej skrev 2011-03-20 14:33:05 följande:
    Hihi, vilken uppladdning till nästa träff!
    Lycka till - o du, rapportera gärna :) Låter helt klart lovande detta! :) 
    hehe... blir bara frustrerad att ja ej kan messa me henne hela tiden. ja e sån att ja vill messa konstant, haha, hon tvärtom. men jag får hålla mig så jag ej blir för på. *L*

ja trodde ju/va skraj för att hon skulle rygga tbaka just för att ja har sånt komplex för min kropp, men icke. så kan nog slappna av lite där.

men satan va hon va fin! 
  • Anonym (M)

nu blir det biomys på fredag (alt film hemma) och när ja har en ledig helg hem t henne och ut i skogen på utflykt me vovvarna... MYYYS!

• Anonym (M)

och så sov hon här inatt... *L*
    först bio och sen prat/filmtittande hemma. hände inget nånstans... trodde nästan ej hon ville. men när hon valde att sova i samma säng som mig (av 3 alt) och sen ej sa nåt när ja låg och drog me handen längs hennes arm/kropp så... sen la hon sig på sida och drog sig mot mig. la handen på hennes sida och drog den om sig och sen somna vi så... imorse när ja vakna va d hon som kröp nära och höll om mig. MYYYS!!! 

• Anonym (M)

ja tror ju att hon vill nåt mer än vänskap iaf. eller ja, det visste ja egentligen redan innan då hon stannade kvar i staden ja bor i istället för att flytta tillbaka dit hon bodde innan, just för att ja fanns här. men sen vågade ja väl inte tro på det bara *L*

messar fram och tillbaka (och hon gillar ej ens mess, haha), innan skrev ja att ja nog bara skulle slappa vid soffan, men att d ju va tomt... hon förstod precis va ja mena... hon precis som ja sover alltid dåligt sådär i början när man sover med nån man inte brukar sova med. ja sa att hon hade ju kunnat sova nån annanstans om hon ville men "det hade varit mkt tråkigare jue"...

gör inget annat än att tänka på denna tjej *L* inatt gick vi en riktig långpromenad med, mysigt att bara gå och prata...

har ej bestämt när vi ska ses igen men då ja skrev d me att hon ju hade fått sova nån annanstans om hon ville, men att hon valde att sova hos mig men då hade sovigt dåligt/oroligt. "men det går ju över sen " småhintar titt som tätt lixom... *L*

vad får spärren att släppa för dig när det gäller nervositet? 

• Anonym (M)
    Anonym (Crazy) skrev 2011-03-26 23:24:59 följande:
    Är de bara nervositeten som hindrar dig från att göra något mer eller vill du att detta ska bli något seriöst och långvarit och därför inte vill göra något "förhastat"? 

Jag är hetro men lärde känna en tjej som är gay. Har alltid varit nyfiken på hur det skulle vara att ha sex med en tjej och blev väl lite lockad av henne. Jag gav henne en blick, hon drömde om oss och berättade de för mig och jag blev bara mer sugen.. Vi messade mkt om dethär och hon ville ju inte göra något jag skulle ångra eller inte vilja men jag visste vad jag ville. Vi satt vid havet en kväll och  pratade, de var ju sådär nervöst på ett underbart sätt, vi ville så mkt båda två och visste om de men ändå var de något som hindrade oss från att ta första steget. Hon la handen på mitt lår och gjorde mig helt knäsvag och nervös.. Men de hände inget mer, sen vid bilen stod vi och höll om varandra länge och allt jag ville var att kyssa henne men jag vågade inte, även om jag visste att hon ville. Jag väntade på att hon skulle ta steget. Sen messade vi om de, att vi båda ville men inte vågat.. Nästa gång tog hon steget och kysste mig.. Jag visste efter den första gången då de inte hände något att jag inte ville ångra mig en gång till med att inte ha vågat göra något, så jag bestämde mig väl för att inte låta nervositeten ta över :) 

Åh kvällspromenader är inte fel!
    Jag hoppas verkligen att ni ses snart igen och kanske vågar lite mer. Ta små tillfällen i akt, rör vid henne lite lätt sådär spontant, sover hon hos dig igen, kyss henne i nacken om du håller om henne.. Massa såna småsaker får en ju ofta att våga lite mer :)
    ja vill väl egentligen att det kanske ska bli nåt mer seriöst av det hela. denna tjej har alltid funnits i mitt liv och gjort mig knäsvag så det är nog mest pga det ja blir nervös. men tror som sagt hon vill mer med, tror ej hon skulle gjort/sagt/skrivit som hon gjort annars. behöver bara lära känna henne lite bättre oxå *L*

får se när hon kommer nästa gång (lr ja ut t henne (vilket ej blir lika ofta då hon har katt)) och va vi hittar på då. får se om vi vågar oss på en kyss då, hehe. vi har ju hamnat i säng och det har hänt mer där så ej så att vi inte gjort det förut, men det har aldrig varit under dessa premisser vilket gör d lite annorlunda *L* men det märktes en skillnad bara när vi satt i soffan igår på förmiddan. innan har hon liksom suttit en bit ifrån mig, men hon satte sig precis bredvid mig igår. småsaker hela tiden liksom...

spännande att höra om det du skrev om med.
  • Anonym (M)
    misssecret skrev 2011-03-27 10:59:56 följande:
    Så härligt love is in the air
    känns lite så *L*
  • Anonym (M)

av olika anledningar så blev det inget. vill ej gå in på detaljer då det kan röja mig... har dock träffat en annan tjej nu som är SÅÅ fin hon med *L*. vi känns mer kompatibla. får se hur det utvecklar sig... *L*

• Anonym (M)

jag längtar ihjäl mig när vi inte ses... *L* även om det inte är särskilt långt tills nästa gång (inte ens en vecka) så känns det som en evighet. hon får mig att må så bra!

• Anonym (M)

vad ska jag berätta? *L*

Svar på tråden nervös inför helgen, date med en riktigt vacker tjej...