Inlägg från: Anonym (Crazy) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Crazy)

nervös inför helgen, date med en riktigt vacker tjej...

Låter himla mys! 
    Har varit lite i din sits när de kommer till nervositet och inte våga och man ångrar sig ju alltid lite efter att man inte vågat! Men vet du vad hon vill nu!? Med tanke på era sms och myset så verkar de ju som hon vill något iaf :)  
    Ska ni ses snart igen?! :)

• Anonym (Crazy)
    Anonym (M) skrev 2011-03-26 20:32:49 följande:
    ja tror ju att hon vill nåt mer än vänskap iaf. eller ja, det visste ja egentligen redan innan då hon stannade kvar i staden ja bor i istället för att flytta tillbaka dit hon bodde innan, just för att ja fanns här. men sen vågade ja väl inte tro på det bara *L*

messar fram och tillbaka (och hon gillar ej ens mess, haha), innan skrev ja att ja nog bara skulle slappa vid soffan, men att d ju va tomt... hon förstod precis va ja mena... hon precis som ja sover alltid dåligt sådär i början när man sover med nån man inte brukar sova med. ja sa att hon hade ju kunnat sova nån annanstans om hon ville men "det hade varit mkt tråkigare jue"...

gör inget annat än att tänka på denna tjej *L* inatt gick vi en riktig långpromenad med, mysigt att bara gå och prata...

har ej bestämt när vi ska ses igen men då ja skrev d me att hon ju hade fått sova nån annanstans om hon ville, men att hon valde att sova hos mig men då hade sovigt dåligt/oroligt. "men det går ju över sen " småhintar titt som tätt lixom... *L*

vad får spärren att släppa för dig när det gäller nervositet? 
    Är de bara nervositeten som hindrar dig från att göra något mer eller vill du att detta ska bli något seriöst och långvarit och därför inte vill göra något "förhastat"? 

Jag är hetro men lärde känna en tjej som är gay. Har alltid varit nyfiken på hur det skulle vara att ha sex med en tjej och blev väl lite lockad av henne. Jag gav henne en blick, hon drömde om oss och berättade de för mig och jag blev bara mer sugen.. Vi messade mkt om dethär och hon ville ju inte göra något jag skulle ångra eller inte vilja men jag visste vad jag ville. Vi satt vid havet en kväll och  pratade, de var ju sådär nervöst på ett underbart sätt, vi ville så mkt båda två och visste om de men ändå var de något som hindrade oss från att ta första steget. Hon la handen på mitt lår och gjorde mig helt knäsvag och nervös.. Men de hände inget mer, sen vid bilen stod vi och höll om varandra länge och allt jag ville var att kyssa henne men jag vågade inte, även om jag visste att hon ville. Jag väntade på att hon skulle ta steget. Sen messade vi om de, att vi båda ville men inte vågat.. Nästa gång tog hon steget och kysste mig.. Jag visste efter den första gången då de inte hände något att jag inte ville ångra mig en gång till med att inte ha vågat göra något, så jag bestämde mig väl för att inte låta nervositeten ta över :) 

Åh kvällspromenader är inte fel!
    Jag hoppas verkligen att ni ses snart igen och kanske vågar lite mer. Ta små tillfällen i akt, rör vid henne lite lätt sådär spontant, sover hon hos dig igen, kyss henne i nacken om du håller om henne.. Massa såna småsaker får en ju ofta att våga lite mer :)
  • Anonym (Crazy)

Jag hoppas att ni vågar ta er dit ni båda vill :)
    Lycka till och fortsätt gära håll oss uppdaterade :) 

• Anonym (Crazy)

Förlorad själ:

Förstår din frustration, att ena stunden veta vart du har henne och andra inte.. Vet hon vad du känner? Isf har du ju lättare för att prata med henne om det, förklara hur du känner och se vad hon säger, då kanske du får svar på vart du har henne?! Om hon känner något eller bara sugen på att ha sex med dig eller om de inte finns något alls utan bara vänskap.

Hoppas du får svar!

• Anonym (Crazy)
    Anonym (Förlorad själ) skrev 2011-04-04 15:35:27 följande:
    Antar att jag måste ha tålamod å låta tiden gå. Tänkte se om det händer något under sommaren kanske...att man kan bjuda hem henne eller så eller om hon skulle få för sig något. just nu vågar jag verkligen inte fråga för jag vet som sagt inte alls hur hon ser på vår relation....men vet att hon tycker att jag är en fantastisk person och så...hon har sagt det vid flera tillfällen lite sådant beröm liksom....har vart fanska fysisk å så när hon pratar, alltså även jobbsaker med att lägga handen på min hand eller ja..små ta liksom fast på axel, å ah..sådana saker. Som ju bara kan var ai helt vänskaplig mening.

Min största skräck är ju att försöka våga mig på å säga sanningen med rädsla för att förlora "allt". Så jag ska nog ligga lågt å så får jag se vart det untvecklas framåt hösten.

Om min känslor fortsätter vara såhär starka då måste nått göras iaf :)

Min och makens relation förbättras ju ionte av det heller....osäker på vad jag känner å samtidigt så rädd å släppa allt liksom...GRRR. Dock vet jag att det inte är en tillfällig förälskelse för jag har kännt såhär starkt så otroligt länge.

Om det så var att jag bara fick chansen att kyssa henne en enda gång, skulle jag kunna leva vidare *S* Hur kan man bli så galet...alltså känna sådan grym åtrå? Har heller aldrig varit med en tjej/kvinna tidigare,......

TACK iaf, håll en tumme eller två :)
    Men hon vet inte hur du känner? Men din man vet om det? Det är klart att du är rädd för att släppa allt, och kanske speciellt innan du vet vart hon står.. Hur är dina känslor för din man då? 
    Det är så svårt att läsa av nån som är som hon, små beröringar. Vet du om hon är så fysisk med andra när hon pratar, alltså om de bara är sån hon är?! 
    Jag känner igen din åtrå, den kan vara helt galen ibland ;)

Håller alla tummar jag kan! 
  • Anonym (Crazy)

Hello!

Lite nyfiken på om de hänt något mer? :)

Svar på tråden nervös inför helgen, date med en riktigt vacker tjej...