Anonym skrev 2011-03-17 12:10:13 följande:
ok, detta borde jag förutspått här på fl dumma dumma mig=)
han har pratat med chefen ett flertal gånger och har fått svävande svar och till slut har hon sagt att hon inte tänker prata mer om detta o själv lagt på luren. hon har lagt på luren när andra också har ringt och krävt saker o svar, därför är dom också anmälda men det tar 4-6 månader att utreda och så länge ska inte barnen behöva vara utan sin pappa.
Kan du inte lägga ut en kopia av beslutet (du kan ju stryka över namnen och privata uppgifter) så kanske vi bättre kan råda dig. Vi är en hel del socionomer som hänger i dessa trådar och kanske kan ge råd men vi kan inte gå på din sammanfattning av beslutet. Det är ingen anklagelse om att du ljuger, men man kan tolka saker på olika sätt. Man blir lätt skeptisk i trådar som dessa. Det har förekommit så många gånger att TS framstår som ett oskyldigt offer och får massa inlägg om vilka svin soc är, men senare i tråden så visar det sig att TS utelämnat en hel del relevanta saker. Självklart gör soc fel ibland, men jag har lärt mig att inte köpa folks historier rakt av utan att ha hört bådas sidor.
Jag förutsätter att ni överklagat beslutet?