Inlägg från: Jeanette 967 |Visa alla inlägg
  • Jeanette 967

lateral release

Hejsan!
    Intressant att läsa alla inlägg om lateral release. Jag gjorde en operation för 13 veckor sedan då jag fått artros i knäskålen efter en skada i ungdomen, och börjar näst intill bli helt besvärsfri. Redan några få dagar efter operationen var jag igång och cyklade samt körde tuff rehabträning med fokus på att stärka upp musklerna kring knät, främst den på insidan. Nu har jag även börjat att springa på löpbandet sedan 2 veckor, de första gångerna gjorde det ont men kändes så himla bra efteråt, ingen svullnad eller värk. Nu är jag igång och springer besvärsfritt i 20 - 25 minuter och det känns bara bättre och bättre. Vid operation upptäckte de att hela knäleden var inflammerad, fick utskrivet Arcoxia mot detta men klarade bara av att äta dessa i drygt en månad på grund av alla biverkningar jag fick, de bytte ut dem mot vanliga Ibumetin, som jag åt i ytterligare en månad. Ännu ett tag dröjer det väl innan jag kan köra min träning för fullt, men jag är så nöjd med min operation och glad att jag fick hjälp av Movement i Halmstad då mitt egna lasarett sa att..."det finns inget att göra, du blir inte bättre..." Lycka till önskar jag er andra!!

Svar på tråden lateral release