Gillar ni tjejer när man bär er?
Typ lyfter upp er osv, behöver inte ha med sex att göra.
Typ lyfter upp er osv, behöver inte ha med sex att göra.
Nä!
Jag är överviktig så här bärs det inte!
Då skulle jag bara tycka synd om maken även om han gjorde det frivilligt.
Jag tycker att det är mysigt när min sambo bär mig :) blir ju inte speciellt långt men det känns romantiskt på något sätt.
Jag älskar det! Jag önskar min man orkade lyfta mig ibland men nu när jag gått upp till över 50 kg så finns det inte en chans. :( Han orkade inte ens när jag var smal. :( Jag älskar att bli lyft högt högt upp i luften.
Ja... det är väl trevligt;)
Javisst. Ingenting jag tror jag skulle sakna om han slutade med det, men då det händer gillar jag det.
Ja de kan väll va kul ibland :)
Åh jag älskar det! Jag är inte smal, men min kille är stark. Och ibland, i synnerhet när vi var ihop i början så kunde han liksom inte låta bli att lyfta upp mig och bära mig, i ren förälskelse liksom.
Ibland utomhus, på en parkering. Som en extrastor kram liksom.
Och för mig fick det mig att känna mig som en tonåring fast jag är över femtio. Han är mycket yngre.
Och jovisst kan jag gå själv, men underbart att bli buren.
Ja gud ja, vad jag älskar det! En känsla av trygghet faktiskt om mannen bär upp en. Det är så manligt och man känner sig verkligen liten, älskar den känslan. Typ när han kramar, eller när man hoppar upp på hans rygg eller bär en till sovrummet lr något liknande. Saknar det =)