Sömn???
Jag ger upp snart. Klockan är nu 2.50 på natten och det är så en "normal" natt ser ut här med min 8,5 månaders dotter.
Kommer ännu en gång inte få mer sömn än max 3-4 timmar på hela natten, känns som om jag ger upp snart, övertrött, ont i magen, huvudvärk, irriterad på allt & alla är några symtomer jag fått pga sömnlösa nätter. Min dotter har innan sovit hela nätter (med 1-2 amningar), men sedan 2-3 månader tillbaka vill hon bara amma hela natten och när det inte kommer mer skriker hon tills jag går upp med henne. Har funderat på att ge henne välling på kvällen, men denna unge vägrar välling, ersättning och gröt. Flaska går inte alls (inte enns med bröstmjölk). Har pratat med några om detta och alla har svarat "Det är en period, det går över". Har en som på 5 år, så jag kan inte vila på dagen när dottern sover, min man brukar ta båda barnen på helgmorgonarna så jag kan sova lite till, men när han ska jobba så är jag mer död än levande. Ångrar idag att jag helammade henne 6 månader (vi har bytt ut 2 måltider till puré).
Vad ska jag göra, ger upp sömnen helt snart?
Tacksam för snabbt svar
/Ger upp
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-22 08:03
Resultat för natten blev 2 timmars sömn. Dottern somnade 3.50 och sonen lyckades väcka henne klockan 6.00.