• Anonym (Nyfiken kille)

Hur hanterar ni satsen efter samlaget?

Kanske en självklarhet för de flesta, men jag har inte haft så många olika sexpartners men har nyligen avslutat ett tio år långt förhållande och är snart redo att ge mig ut på marknaden igen, och nu undrar jag om det finns ett standardförfarande efter att man har kört avbrutet samlag?

Det gjorde jag med min tjej alltid, och för det mesta sprutade jag henne på magen och efter det fick jag hämta papper och torka av henne (det låter väl romantiskt? ). Men hon sa att nån hon haft innan alltid satsade sig själv i handen så att det aldrig landade på henne. Så nu undrar jag vad hur ni hanterar det?

• Svar på tråden Hur hanterar ni satsen efter samlaget?
  • Anonym

Min kille kom också på min mage innan vi började försöka få barn. När jag åt p-piller kom han i mig....
    Vart ska han annars komma??

• Anonym

Vi kör också avbrutet nu och då brukar han komma på min mage, på brösten eller ansiktet, eller i min mun.

Har aldrig varit med nån kille som landat i sin hand... hehe tror nog det är okej att landa på tjejens mage om hon inte sagt att hon inte vill det då såklart. Ett alternativ är ju att känna efter lite var tjejen står, när du är på G att komma kan du ju säga "nu kommer jag" o dra ut o se hur hon reagerar/vad hon säger.

• IsDimma

Absolut på eller i mig. I sin egen hand skulle aldrig falla mig in att gå med på jag tycker för bra om sperman för det

• Anonym (Nyfiken kille)

... i handen kanske? Det är därför jag frågar, för det kan finnas varianter som jag inte har tänkt på, och jag undrar också vad tjejer föredrar.

• Anonym (Nyfiken kille)
    Anonym (Nyfiken kille) skrev 2011-03-22 17:10:59 följande:
    ... i handen kanske? Det är därför jag frågar, för det kan finnas varianter som jag inte har tänkt på, och jag undrar också vad tjejer föredrar.
    Detta var till inlägg nr 2
  • Liberty69

Du behöver ju inte alltid lägga den i henne då hon måste springa på dass efteråt. Det bästa är väl att fråga henne hur hon vill ha det.

• Dorian Ertymexx
    Anonym skrev 2011-03-22 17:07:19 följande:
    Använder kondom!
    Dito. Förenklar på sååå många vis. :)

Dessutom, TS, så heter det "mysrester" här på FL! {#emotions_dlg.djavulsk}
    Jag är inte en kvinnokarl! Men jag jobbar på det!
  • Anonym (Nyfiken kille)

Min tjej var inte så glad för sperma heller, så därför låg hon alltid kvar tills jag hade torkat av det. Men emellanåt fick jag komma i hennes ansikte och mun också när vi var riktigt kåta.

• Anonym (Nyfiken kille)
    Dorian Ertymexx skrev 2011-03-22 17:13:17 följande:
    Dessutom, TS, så heter det "mysrester" här på FL! {#emotions_dlg.djavulsk}
    Öööööööööööööööööh!!!!

Svar på tråden Hur hanterar ni satsen efter samlaget?