• Anonym (Nyfiken kille)

Hur hanterar ni satsen efter samlaget?

Kanske en självklarhet för de flesta, men jag har inte haft så många olika sexpartners men har nyligen avslutat ett tio år långt förhållande och är snart redo att ge mig ut på marknaden igen, och nu undrar jag om det finns ett standardförfarande efter att man har kört avbrutet samlag?

Det gjorde jag med min tjej alltid, och för det mesta sprutade jag henne på magen och efter det fick jag hämta papper och torka av henne (det låter väl romantiskt? ). Men hon sa att nån hon haft innan alltid satsade sig själv i handen så att det aldrig landade på henne. Så nu undrar jag vad hur ni hanterar det?

• Svar på tråden Hur hanterar ni satsen efter samlaget?
  • Dominant

I lårviken, rumpan, munnen, över magen, ryggen, ansiktet, brösten. Det beror lite på vad man känner för och vilken position man avslutar i. I min egen hand skulle jag aldrig få för mig att komma.

• redneck girl

ja det är inte standard här att spruta på magen. tar det gärna på baken eller på och i musen. kan suga och svälja med. lite olika på hur man vill just den gången . finns det nått nära kan jag torka med det...annars så går jag bara upp och fixar det. inte rädd för klet ;) satsa i handen har han aldrig gjort...då hade jag nog funderat . det fixar sig nog....minsta bekymmret dú kan ha=)

Jag vet just ingenting om sex.Jag har ju varit gift mest hela tiden;)
  • Anonym (loveit)

Tar den alltid i munnen

• Anonym

Att en tjej kommer i kontakt med sperma på huden ska göra dom gladare har jag hört.....Tungan ute

• Anonym (på)

Min kille lägger den på min mage eller rygg, beroende på ställning.. Men skulle aldrig vilja ha den i ansiktet/munnen... så fråga tjejen först om du tänkt lägga den på henne, har kompisar som aldrig skulle vilja att killen geggade ner dem med sagg alls...

• Anonym (Nyfiken kille)
    Anonym (loveit) skrev 2011-03-22 17:16:10 följande:
    Tar den alltid i munnen
    Kan vi träffas?

• redneck girl
    Anonym (loveit) skrev 2011-03-22 17:16:10 följande:
    Tar den alltid i munnen
    så olika vi är. gillar lite ombyte jagFlört
    Jag vet just ingenting om sex.Jag har ju varit gift mest hela tiden;)
  • Anonym (loveit)
    Anonym (Nyfiken kille) skrev 2011-03-22 17:17:46 följande:
    Kan vi träffas?

Tyvärr, jag har sambo Men antar att du gillar att lägga satsen i munnen på en tjej så förhoppningsvis hittar du någon som gillar det lika mycket som jag gör
  • Anonym (Lisa)

Han avslutar i analen. Jag krystar ut sperman i min hand och slickar i mig den.

• Anonym (loveit)
    redneck girl skrev 2011-03-22 17:18:20 följande:
    så olika vi är. gillar lite ombyte jagFlört
    Hihi ja ibland gillar jag lite ombyte också, vissa gånger har min karl fått komma i mig och ibland i ansiktet, men är rädd att få sperma i ögat så har inte fortsatt med det hehe :)
Svar på tråden Hur hanterar ni satsen efter samlaget?