• Anonym (Nyfiken kille)

Hur hanterar ni satsen efter samlaget?

Kanske en självklarhet för de flesta, men jag har inte haft så många olika sexpartners men har nyligen avslutat ett tio år långt förhållande och är snart redo att ge mig ut på marknaden igen, och nu undrar jag om det finns ett standardförfarande efter att man har kört avbrutet samlag?

Det gjorde jag med min tjej alltid, och för det mesta sprutade jag henne på magen och efter det fick jag hämta papper och torka av henne (det låter väl romantiskt? ). Men hon sa att nån hon haft innan alltid satsade sig själv i handen så att det aldrig landade på henne. Så nu undrar jag vad hur ni hanterar det?

• Svar på tråden Hur hanterar ni satsen efter samlaget?
  • Anonym (Ungkille)

Men hur funkar det för tjejer att gå på toa och bli av med sperman i fittan. Ni kan väl inte snyta ut det, rinner allt ut direkt av sig själv?

• Anonym (Gift och steril)

Oftast kommer jag utanför henne, av flera skäl.

I perioder har det varit för att minska risken för befruktning, men det är för det mesta tillsett på andra sett och numera åtgärdat permanent.

Lite handlar det om att låta henne slippa hantera att det sedan sipprar ut.

Mest egentligen är det mest att hon nästan alltid kommer före mig och då orkar hon inte mer, så att jag måste avsluta själv.

Oavsett så har vi alltid en handduk under sängen som får komma fram och ta hand om kladdet. Förhoppningsvis hinner den komma fram i tid för att ligga på lämplig plats i sängen så att jag kan tömma direkt på den. Då behöver inte lakan eller kroppar torkas av. 
  • Anonym (Lilo)

Min pojkvän får antingen komma på mig och sedan slicka upp det eller så kommer han på sig själv, och då skickar jag rent. 

• Anonym (ac)
    Anonym (w) skrev 2011-03-25 04:24:17 följande:

vi har papper på båda sidor av sängen,han kommer bara i mig((tråkigt kanske men jag gillar inte sperma!).Tar papper och går direkt till toan.

Samma här.
  • Anonym (Munsen)
    Anonym (Ungkille) skrev 2025-09-05 07:11:21 följande:

Men hur funkar det för tjejer att gå på toa och bli av med sperman i fittan. Ni kan väl inte snyta ut det, rinner allt ut direkt av sig själv?

Varför bryr du dig runkmeister? Sånt är personligt och inget du ska lägga dig i.
  • Anonym (Ö)
    Anonym (Munsen) skrev 2025-09-05 20:57:55 följande:
    Varför bryr du dig runkmeister? Sånt är personligt och inget du ska lägga dig i.
    På ett anonymt nätforum så - jo, det kan man faktiskt. Och det står en fritt att svara.
  • Anonym (Munsen)
    Anonym (Ö) skrev 2025-09-05 22:57:08 följande:
    På ett anonymt nätforum så - jo, det kan man faktiskt. Och det står en fritt att svara.
    Eh, nej. Finns gränser för hur knäppa frågor man kan ställa, innan man själv framstår som en källarrunkande opippad mommas boy, även på anonyma nätplatåer faktiskt. 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Kanjana)

Jag vill att min man kommer i mig. Satsen får hamna på en liten handduk vi har redo vid sidan om för ändamålet. 

• Anonym (Ö)
    Anonym (Munsen) skrev 2025-09-05 23:44:42 följande:
    Eh, nej. Finns gränser för hur knäppa frågor man kan ställa, innan man själv framstår som en källarrunkande opippad mommas boy, även på anonyma nätplatåer faktiskt. 
    Det är din tolkning.
Svar på tråden Hur hanterar ni satsen efter samlaget?