Inlägg från: Marcus01 |Visa alla inlägg
  • Marcus01

JFR - DÅLIGA! (långt inlägg)

Halkade in här av ren nyfikenhet eftersom jag inte vet vad JFR är, men antar att det är någon slags internet butik? Efter att ha läst ditt inlägg här så måste jag bara hålla med om att det är riktigt dålig stil av dem att bemöta dig såhär. Låter helt otroligt vilka svar du har fått från dem!

Kul att höra att du åtminstone fick din order till slut! Glad

• Marcus01
    patsch skrev 2011-04-07 20:47:08 följande:
    Ja precis, det är en internetbutik som säljer smycken. JFR.se heter den. Jag har fått reda på nu att dom prioriterar storbloggare, för att få mycket publicitet. Synd bara att dom inte förstår att dom förlorar jättemycket på att vara så otrevliga mot sina andra kunder... 
    Jag var inne och kollade på butiken. Ja, det är verkligen oförskämt att bete sig så som de gjorde mot TS. Själv sätter jag stort värde på kundservice, både i fysiska butiker som på nätet. Man är ju där som kund för att handla, då vill man inte bli behandlad som skräp.

Leveranstiden tog otroligt lång tid, 24 dagar. Skickar de smyckena från något annat land? Varför tog det så lång tid?  
  • Marcus01
    systerpyster skrev 2011-05-10 11:04:55 följande:
    Efter att Johanna publicerat beslutet från iis på sin hemsida hon fått hot på mail från JFR. Fy f..n vad oproffsigt gjort. Vem tror hon att hon är JFR? Etik och moral är kanske något hon borde läsa på lite om. Hur kan kända bloggare ens vilja synas i hennes sällskap? Hopas vekligen att folk inte handlar av så oseriösa företag. BLÄÄÄÄÄÄÄ för JFR!
    Vem är Johanna och vad är iis? Varför har hon fått hot på mail? Vad är det som har hänt? (Känner mig dum nu, fattar ingenting.... Skäms ) Har någon hotat någon?? 
  • Marcus01

Jaha, ok, då hänger jag med. Det är dålig stil av JFR att göra så mot Items by Johanna. Och att hota henne till råga på allt, det är fan skamligt. Inget seriöst företag sysslar med sånt skit. Finns det verkligen folk som handlar fortfarande från JFR? Efter det jag har hört här på forumet så har JFR både ett dåligt bemötande mot kunder och en jädrans lång leveranstid. Skulle aldrig få för mig att handla från ett sånt företag. 

Svar på tråden JFR - DÅLIGA! (långt inlägg)