• Linun

    Malmö-mammor med barn födda i februari

    Fick en liten pojke på Alla hjärtans dag och jag tycker att det vore kul att komma i kontakt med andra som fått barn ungefär då. Är själv 33 år gammal och de flesta kompisarna har lämnat föräldrarledigheten bakom sig (eller planerar för sitt tredje barn!). Vore roligt att ha några att "snacka" med när man tröttnat på Project Runway och Top Model i amningsfåtöljen. För saker att diskutera har man ju med en liten fem veckor gammal bebis!
    Bor själv i Husie i Malmö - kanske någon där ute som också drar barnvagnen genom Gyllins trädgård?

  • Svar på tråden Malmö-mammor med barn födda i februari
  • MrsGlad

    Hej! Här har du en mammaledig som bor i Husie, visserligen en bit från gyllins trädgård men det kanske inte gör nåt? Jag har en pojke som föddes 22feb och en tvååring som går på förskola varannan dag. Jag har inte så många vänner i stan och träffar gärna nya. Fyller 30 i år.

  • MrsGlad

    Haha, när jag läste i din presentation upptäckte jag att det nog var dig som jag pratade med på BVC idag :)

  • Gabriella85

    Hej på er! Är ni kvar?

    Jag har en liten 13 månaders tjej och en till på väg. Ska flytta till Husie i sommar! 

Svar på tråden Malmö-mammor med barn födda i februari