• Marie 272

Nya vänner, ensamstående med barn, i Kungsbacka eller Göteborg

hej här är oxå en ensamstående mamma. jag är 44 o min son är 10 år. vi bor utanför landvetter ,,inte sååå jättelångt till kungsbacka!!
    har min pojk på heltid, utan släkt o vänner,,,försvunnit av någon anledning,,,,jaaa just det ja,,,man kan ju inte bjuda hem en singelmamma på middag, fika o dyl. man bara MÅSTE vara ett par!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Hör gärna av er om intresse ffinns. 

• Marie 272
    hej alla!

Nu är det ju många som svarat här,,ska vi inte slå slag i saken o faktiskt träffas!!!???????

Söndagen den 22 mars 2012(långt fram,,,men då kanske alla har hunnit se detta) kl. 15.00 .

Då träffas de som vill och kan vid fontänen på kungsmässan i kungsbacka. Igenkänning:: en enkel tulipan,,trallallalaa.......

Hoppas verkligen att vi ses!!!

kramisar           
  • Marie 272
    ooopppsss!!!!!

Ovanstående "träff" ska såklart vara SÖNDAGEN DEN 22 APRIL!!!!!!

hoppas vi ses

marie272  
  • Marie 272

hej alla !

Vad kul att det faktiskt är några som är inne ibland.

Jag träffas gärna innan om det är någon som vill/kan. Det är ju ett sportlov snart så då måste man nästan hitta
    på något.

Skridkso någonstans med fika,,badhus någonstans med fika,,,,,danmark över dagen,,, med fika,,,,,unioverseum ,,med fika,,,,,,,,,,!!!!!

Ja vad kan vi hitta på,,,,,BARA DET BLIR LITE FIKA!!!!!!   ))

vi hörs

marie             

• Marie 272
    hej,,igen,,

På lördag den 17 mars ska vi träffas i slottsskogen på Plikta. De som vill och kan får gärna hänga på!

Det är vi som också ska träffas på kungsmässan den 22 april!

Såklart hoppas vi på fint väder på lörd, annars blir det söndag.

Hoppas vi ses

Svar på tråden Nya vänner, ensamstående med barn, i Kungsbacka eller Göteborg