Blödningar utan smärta,missfall???
Hur långt gången är du? Tycker du ska ringa gynakuten och prata med någon där. Då kan de göra en undersökning på dig om du är orolig för det.
Hur långt gången är du? Tycker du ska ringa gynakuten och prata med någon där. Då kan de göra en undersökning på dig om du är orolig för det.
Stå på dig att du vill kolla dig och berätta om din oro! Det är absolut inget kul att vänta och se... Lugnande råd är att jag själv blödde av och till upp v 19. Så man kan blöda utan att få missfall. Jag är i v 38 idag. Kram!
Nej de har ju iofs rätt i det att de inte kan göra något... Men om det inte är mycket du blöder så tycker jag att man kan få en koll i alla fall om några dagar för att se vad som händer. De kan ju också följa hcg på dig för och se om det stiger kan ju vara svårt att se på vul om det finns något i magen så tidigt. Jag hade tre missfall innan denna graviditet förstår din oro. I början av en graviditet kan man ju ha en nidationsblödning. Hoppas att det går bra!
@ JonnyLover Hur har det gått för dig?
Håller tummarna för dig att det går bra :)
Usch vad trist JonnyLover! :(
Tråkigt att höra JonnyLover! Stor kram!
Oj! Härligt! Ta det lugnt nu. Vila mycket! Vad bra att de äntligen tog emot dig!!! Vi fick en liten son i söndags! Så nu har jag ett litet levande bevis på min mage att man kan blöda under tidig graviditet och ända få ett välskapt litet barn!
Jag är väldigt glad att höra det! Tänk på mig när du är orolig och kolla upp det om du känner att du inte kan vila ifrån oron. Sjukvården är ju där för att hjälpa dig!
JonnyLover! Hur går det? Har inte läst på ett tag på FL.