Inlägg från: Pancakes |Visa alla inlägg
  • Pancakes

Blödningar utan smärta,missfall???

JonnyLover skrev 2011-03-25 08:35:41 följande:
    Jag är i vecka 6, pratade med dom igår, dom sa att jag skulle avackta, dom sa att om det e missfall så behöver man inte komma in, men det känns ganska oroande att gå å vänta å se vad som ska hända... det är min allra första graviditet, så jag e helt ny på det här...
    Åk in och kolla så att du får svar. De kommer inte neka dig VUL när du väl är där. Det är ju jättejobbigt att gå runt och inte veta. Lycka till!
  • Pancakes
    JonnyLover skrev 2011-03-30 21:09:44 följande:
    Ja usch det e inget kul alls :(
    Än har det inte kommit ut, men man vet ju aldrig :(
    Usch, vad trist. Håller tummarna för det bästa! Jag skulle åka in ändå om jag var du. Det är ju jättejobbigt att inte veta. Till mig sa de också först att jag skulle avvakta men jag kunde inte tänka på annat och kunde inte sova så jag åkte in och fick hjälp så klart.

Det är många som har blödningar i graviditeten som inte alls är nån fara, så jag hoppas att allt är som det ska!
  • Pancakes
    JonnyLover skrev 2011-04-03 12:02:19 följande:
    Hej allihopa... tänkte bara jag skulle berättaför er att jag fick missfall nu imorse :(
    kom ut en svart klump tillsammans med blod... alla grav symptom har upphört...
    känns riktigt tungt :(
    Neeej, vad tråkigt att höra! Har varit med om det själv och vet precis hur du känner dig och hur tungt det är.
    Har du åkt in för att få det bekräftat och för att kolla att allt är ute?
    Många kramar till dig!
Svar på tråden Blödningar utan smärta,missfall???