attt suga på napp som vuxen
Anonym skrev 2011-04-10 07:53:12 följande:
Varför måste man dela med sig av allt? Varför förväntar man sig att ens partner ska acceptera udda beteenden? Kan man inte ha nappen för sig själv, om man nu gillar den? Varför kräva acceptans? Jag skulle inte vilja ha en man som använder napp. Varför skulle jag behöva acceptera ett så barnsligt beteende? Varför ska man alltid acceptera allt: män vill ha blöjor, män som klär sig i kvinnokläder och nu män som använder napp.
kan säga såhär, har träffat ca 200 tjejer under min livstid och har berättat/visat nappen för cirka hälften av dom och endast 2 av dom har INTE accepterat nappen men övriga har även dom haft den i munnen när vi haft sex! de säger inte lite de,många kvinnor e inte så trångsynta som vissa andra. vad e då en napp igentligen? jo en bit plast med en sugdel av latex e de så farligt? värre vore väl om man gjorde illa nån annan? så länge de inte skadar nån så tyvker jag man får gilla vad man vill. gillar även snibbar (ja bara själva plasten) och de e ju inte värre än att folk gillar latex eller gummi eller läder... MEN bara för att en snibb av plast e gjort för att hålla en blöja på plats så får många fördommar och förknippar de med barn! så länge man själv inte vill vara bäbis så e de trotts allt bara en bit plast!