attt suga på napp som vuxen
Nu slutar du upp med nappsugandet, och där med basta!
i slidan e vanligt förekommande att jag gör vilket uppskattas av tjejerna då de känns som en extra tunga,där bak e de inte frågan om för min del,de e en nödutgång ;)
Vill ju inte sluta använda den ju ;)
Jag e 44 år och använder napp dagligen,dom ligger helt synligt hemma och vägrar att skämmas för de ;) har använt napp inför alla mina ex tjejer och dom har accepterat de och en del av dom har själva använt dom ibland till min stora glädje
jag köper mina i affären,esska anatomisk latex med ring,typ varannan vecka blir de ett 3 pack dom e bäst när dom e nya....
Själv suger jag bara på napp när jag har sex och ibland när jag sover,nu har jag sådan tur att min flickvän åxå börjat gilla de så här e de inga problem ;)
Nä de är jag inte ;) en helt vanlig kille som råkar gilla att ha napp i munnen. De är ju dock bara en bit latex man suger på! Ska de vara så om i Helvette "farligt" kanske bättre man va alkoholist? De e ju absolut mer accepterat
För mig handlar de inte om att "gå omkring" med napp i munnen. Jag har den nät jag sover så slipper jag gnissla tänder och jag snarkar faktiskt mindre åxå.
Kan Säga såhär,jag har napp i munnen när jag har sex med tjejer. 99% har accepterat de. Även dom har haft de för min skull ;) är nyfiken på hur tjejer över lag ställer sig till de....
Anledningen att de hel e "creepy" är att nappen e avsedd för barn ursprungligen. Men hade de varit en "bit-boll" med snöre för bondage då hade ingen knappt reagerat. Eller om man suger på en kvinnas bröstvårtor. Trotts att bebisar åxå gör de. Jag relaterar inte nappen till barn på nått sätt när jag använder den. Och vad är igentligen en napp? Jo en bit latex (sugdelen) och den hålls av en bit plast. Konstigare än så är de igentligen inte.
Kan bara hålla med ;))))
både jag och min tjej suger på napp varje natt,trevligt värre ;)