• ssssssss8

    Nu ska jag gå ner i vikt! vill någon hoppa in och stötta eller till och med gå ner MED mig?

    Hej!

    Jag har en bebis på 7,5 månader och ammar fortfarande har inte gått ner mer än 3 kg, så nu är det dags att ta tag i det.
    Jag väger nu 83,7kg och vill väga 65kg vi slutmålet så det är en resa som jag verkligen behöver stöttning kanske någon annan där ute som också vill gå ner eller bara peppa mig
    Första delmålet är under  80 kg, andra 75kg, tredje, 70kg, fjärde 68,5kg, femte 65kg,

    Jag följer WW programmet!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-06 09:45
    Listtråden www.familjeliv.se/Forum-11-258/m58247749.html

  • Svar på tråden Nu ska jag gå ner i vikt! vill någon hoppa in och stötta eller till och med gå ner MED mig?
  • ssssssss8

    Okej dag 1 avklarad och det gick super bra!!! så nöjd över mig själv.

    Imorgon blir det en promenad på morgonen

  • ssssssss8

    Dag två har också gått jättebra och nu har jag ännu 6 poäng kvar + att jag rört på mig idag så nu är jag äntligen på G!

    Ingen annan som vill hoppa på?

  • ssssssss8

    Tja ha ingen som vill gå ner med mig

    Jag har iaf klarat av dag 2 och ser framemot dag 3 på mitt nya liv Försöker se sommaren framför mig med toppar och bikini då vill jag verkligen gå ner i vikt. Peppar mig på detta sätt så jag inte ska ge efter för frestelserna.

  • litensyster

    Hej!

    Jag vill gärna vara med och peppa och bli lite peppad
    har inte så många kilon jag ska ner men hoppas jag får vara med ändå?
    Dock kommer jag att köra på gamla WW, där det bara var vanliga points....

  • Miew

    Hej, jag vill också vara med.


    Jag kör med Bios LIfe Slim vilket har funkat rätt så bra förut. Men efter tre månader och 14 kilo ner så blev jag gravid med sladdisen. Och nu är det färdigammat och motivationen är på topp. Jag började igår.


    Kommer att väga och mäta 1 gång i veckan. Hoppas det funkar denna gången.


    Viggo & Gry & Veras mamma
  • PetraD

    jag är också gärna med. gjorde en gbp i februari förra året. men har sen augusti legat i princip stilla. nu fyller jag i på http://www.halsovakten.se vad jag äter
    jag väger (i måndags) 73,4 och vill ner till (ca) 60. kanske slutar på 65... har inte bestämt exakt, kollar mer på form/cm.... ser ut i kroppen nu som gjorde innan blev gravid med mitt sista barn (född 07) och då vägde jag ca 65. är 165cm


  • Axelpaxel

    Hej får jag med hoppa in här :) Jag började för 3 veckor sedan och har gått ner 3 kg!! Jag äter inte enligt ngn diet mer än att äta mer sallad och inga kakor! Är nyfiken på ww, måste man bli medlem eller kan hitta information om poängen på olika mat på nätet? Jag väger mig varje måndag och mäter magen. Lycka till!


    Plutten 060701 & Pluttan 100829
  • Axelpaxel

    Petra_ ska kika in på den länken


    Plutten 060701 & Pluttan 100829
Svar på tråden Nu ska jag gå ner i vikt! vill någon hoppa in och stötta eller till och med gå ner MED mig?