Chicky01 skrev 2011-05-20 16:17:35 följande:
Hej TigerRambo,
jag fick inte heller ngn VUL, men jag gjorde som Mumman och tjatade till mig en sådan. Fick gå dit i onsdags då jag var på cd 15. Efter besöket var jag mycket lugnare och kunde slappna av. Tyckte det var så himla jobbigt att inte veta om Pergokuren hade tagit eller inte.
Är inne på cd 17 idag. ÄL-testet i morse var fortfarande negativt. Testar även på kvällarna då jag har några billiga stickor kvar på lager och igår kväll för första gången såg jag ett svagt streck - tecken på ÄL. Så jag tror nog att jag imorgon kommer att få fullt utslag. Så jag tror nog att jag och Mumman håller samma takt i vår cykel med Pergo.
Hur mår då än så länge? Själv har jag inte haft några biverkningar alls.
Åh, ja jag ska se om de öht går att få tid för VUL här om jag vill.. Ska testa med äl-stickor och se om jag får ngt utslag, men är ju lite orolig för allt man hört om att man kan få otroligt många mogna ägg..
jag är på cd 7, har ätit 3 av mina pergotabletter. Inte känt av någonting än tycker jag.. Då känns det som att det inte funkar.. men har ju 2 tabletter kvar denna omgång så det kommer väl kanske.
Grattis Mumman!! Så roligt :D