• Anonym (Eva (26))

Ersättning för att vara med i sexfilm

Har verkligen jobbig ekonomi nu och har nu fått veta att det är bra erättning för medverkan porrfilm som har "amatör" look där man som tjej också kan vara anonym, dvs filmningen kommer aldrig visa ansiktet.

varje filmsammankomst tar ca 4 timmar, i det ingår smink, lite tid för att känna motselarna, påklädning m.m, filma filmande är under 1 timme och den ersättning jag fått veta vad gäller en film produktion i stockholm är per scen

Avsugning - 2.000 kr
    Avsugning med sprut i ansiktet + 500kr
    Vanligt samlag - 3.000
    Samlag med avsugning 4.000
    Samlag och analt -.5.000
    Samlag,  analt, avsugning, och dubbel 8.000

Känner mig kluven och hur jag skall känna efteråt.

De jag prata med låter väldigt treviga och säger att de har "amatörer" som kommer nya varje månad, en del komme rtillbaka och en del gör det en gång.

De gilalde mina bilder och säger at det är upp till mig nu ocm jag vill komma, de har också erbjudit att jag kan komma på "studiebesök"

Vad tycker ni om ersättningenhär? Är den bra för det man skall göra? Skulel nån fler göra det?

.

• Svar på tråden Ersättning för att vara med i sexfilm
  • Anonym

Jag skulle ALDRIG i hela mitt liv göra det.

• Anonym (nix)

Hur kan de spela in avsugningar anonymt, utan att visa ditt ansikte. Faller ju på sin egen orimlighet.
    Filmen kommer ju för alltid att finnas kvar... Och du kommer alltid att undra om framtida kollegor har sett dig, eller dina barns kompisar osv...

Nej, tänk efter en gång till. 

• LillaTanten
    Anonym (nix) skrev 2011-03-28 17:41:06 följande:
    Hur kan de spela in avsugningar anonymt, utan att visa ditt ansikte. Faller ju på sin egen orimlighet.
    Tänkte på samma sak och känner spontat ett enda stor NEJ!

Om du känner att du inte har några problem med att exponeras så är det väl absolut inget fel att tjäna pengar på en film, men om du - som du nu skriver - känner att du vill vara anonym och dessutom redan innan känner dig kluven så är det förmodligen inte rätt sätt för dig att skaffa en extrainkomst....
    Man blir som man umgås - är jag otrevlig kan det mycket väl vara ditt fel!
  • Anonym

Har inte jättekoll på prostitutionspriser, men ligger de inte där någonstans? Är det inte isf bättre att helt enkelt ta några prostitutionsgig så slipper du komma med på film?

(Varför ska de sminka dig om ansiktet inte ska synas undrar jag.) 

• Hanna1987
    Anonym skrev 2011-03-28 17:56:30 följande:
    Har inte jättekoll på prostitutionspriser, men ligger de inte där någonstans? Är det inte isf bättre att helt enkelt ta några prostitutionsgig så slipper du komma med på film?

Tove 4/7-10 ♥
  • Anonym

Dessutom, de kommer att knulla dig oavsett om det gör ont elelr inte. Är det värt det? Och att inte visa ansiktet, glöm det, det kommer att synas.

• Anonym

Om du ändå överväger detta tänker jag på hur det är med säkerheten för att undvika sjukdomar.
    Vet du tex om det är ok att kräva kondom ?

• Man64y

varf ör inte gå på "studiebesök" om du överväger at spela in men som många sagt innan tänkt dig för, det som finns på film och nätet kommer alltid finnas där.
    Kondom o hur ska din anonymitet garanteras?

• Anonym (Eva (26))
    Anonym (nix) skrev 2011-03-28 17:41:06 följande:
    Filmen kommer ju för alltid att finnas kvar... Och du kommer alltid att undra om framtida kollegor har sett dig, eller dina barns kompisar osv...

Nej, tänk efter en gång till. 
    Som de utrycker det skall läpparna, munnen tungan filmas vid avsugningar, närbilder, . Vid scen där hela kroppen kommer visas så skall mitt långa hår dölja ansiktet, sen komer också maskerad mask att användas för at det skall bli "amaötrlook" som de utrycker det.
    Kondom är självklart.
    För mig är 6-8.000 enormt mycket pengar.
    Jobbar som vårdbiträde i en mindre svensk ort och har en bfin mysig sekelskifts ostadsrätt med lån , ca 900.00 och ensam med två små barn. Tjänar totalt 20.000 kr per månad med extra jobb på cafe så då är 6-8000 väldigt mycket för mig. tanken att åka till stockholm över en dag och komma hem med dessa pengar är lockande men som sagt jag är kluven.
  • Anonym (Eva (26))
    Anonym skrev 2011-03-28 17:56:30 följande:

Vill inte göra det, var påväg en ggn men hoppaav i sista minuten.
    Det känns både farligt och jag känner det sommer at sälja min kropp, filmning kan jag iallafall intala mig att jag gör ett "jobb".
Svar på tråden Ersättning för att vara med i sexfilm