• Anonym (Eva (26))

Ersättning för att vara med i sexfilm

Har verkligen jobbig ekonomi nu och har nu fått veta att det är bra erättning för medverkan porrfilm som har "amatör" look där man som tjej också kan vara anonym, dvs filmningen kommer aldrig visa ansiktet.

varje filmsammankomst tar ca 4 timmar, i det ingår smink, lite tid för att känna motselarna, påklädning m.m, filma filmande är under 1 timme och den ersättning jag fått veta vad gäller en film produktion i stockholm är per scen

Avsugning - 2.000 kr
    Avsugning med sprut i ansiktet + 500kr
    Vanligt samlag - 3.000
    Samlag med avsugning 4.000
    Samlag och analt -.5.000
    Samlag,  analt, avsugning, och dubbel 8.000

Känner mig kluven och hur jag skall känna efteråt.

De jag prata med låter väldigt treviga och säger att de har "amatörer" som kommer nya varje månad, en del komme rtillbaka och en del gör det en gång.

De gilalde mina bilder och säger at det är upp till mig nu ocm jag vill komma, de har också erbjudit att jag kan komma på "studiebesök"

Vad tycker ni om ersättningenhär? Är den bra för det man skall göra? Skulel nån fler göra det?

.

• Svar på tråden Ersättning för att vara med i sexfilm
  • Anonym
    Anonym (Eva (26)) skrev 2011-03-28 19:56:27 följande:
    Vill inte göra det, var påväg en ggn men hoppaav i sista minuten.
    Det känns både farligt och jag känner det sommer at sälja min kropp, filmning kan jag iallafall intala mig att jag gör ett "jobb".
    Det är ingen skillnad vännen, du säljer din kropp oavsett vilket. Båda två är ett jobb, ja men du säljer din kropp iaf.
    Om du väljer att prostituera dig kan du iaf välja vem som knullar dig.
  • Dalton

Nej nu är du väldigt naiv. googla på porr så kommer du få en miljard träffar. Det finns liksom ett oändligt antal porrfilmer att titta på GRATIS. Tror du verkligen att nån skulle betala dig flera tusen för att sen göra sig omaket att dölja ditt ansikte?? Vem skulle betala för en sån film? När nåt låter för bra för att vara sant, då är det också för bra för att vara sant.

Om du ändå tänker göra det här så kom ihåg att när filmen väl är gjord så ligger den i nåns dator med dig omaskerad. Du har ingen makt över den och ägaren kan råka få datorn stulen.

• Anonym (telesexvärdinna)
    Dalton skrev 2011-03-29 08:44:40 följande:
    Nej nu är du väldigt naiv. googla på porr så kommer du få en miljard träffar. Det finns liksom ett oändligt antal porrfilmer att titta på GRATIS. Tror du verkligen att nån skulle betala dig flera tusen för att sen göra sig omaket att dölja ditt ansikte?? Vem skulle betala för en sån film? När nåt låter för bra för att vara sant, då är det också för bra för att vara sant.

Om du ändå tänker göra det här så kom ihåg att när filmen väl är gjord så ligger den i nåns dator med dig omaskerad. Du har ingen makt över den och ägaren kan råka få datorn stulen.

nu är det ju faktiskt somn så att porrartister FÅR betalt. Vad de sajterna tjänar på är all reklam (som jag antar att du sett).

Till TS Gör vad du vill, att prostituera sig betyder  INTE att de knullar dig om du inte vill, att de kommer att våldta dig, att de inte kommer att visa hänsyn osv. Detta är en film som alla andra, dock är det sex i den.

Till alla som anser sig inte kunna sälja sig, gå tillbaka till att torka skit, hata chefen osv. DU är minst lika stor hora som den som väljer att sälja sin kropp för sex som du är som fsljer din kropp för skitjobb.

• Dalton
    Anonym (telesexvärdinna) skrev 2011-03-29 08:51:23 följande:

nu är det ju faktiskt somn så att porrartister FÅR betalt. Vad de sajterna tjänar på är all reklam (som jag antar att du sett).

Till TS Gör vad du vill, att prostituera sig betyder  INTE att de knullar dig om du inte vill, att de kommer att våldta dig, att de inte kommer att visa hänsyn osv. Detta är en film som alla andra, dock är det sex i den.

Till alla som anser sig inte kunna sälja sig, gå tillbaka till att torka skit, hata chefen osv. DU är minst lika stor hora som den som väljer att sälja sin kropp för sex som du är som fsljer din kropp för skitjobb.

Ja Porrartister får betalt, men du lär inte få en spänn om du kräver att de ska maska filmen, det missade du kanske.

Och varför skulle porrsiten eller tittaren betala för en film där skådisen inte visar ansiktet när det finns miljoner gratis filmer där skådespelaren faktiskt visar ansiktet?
  • Anonym

Jag respekterar att du har det kämpigt med ekonomin och att 6-8000 kr är mycket pengar för dej. Men säg att du gör det här och då klarar du av april månads räkningar galant. Hur gör du sen när räkningarna ska betalas i maj, juni osv?

• nord

Jag skulle inte lite på att det är anonymt. Jag skulle nog passa om jag var du.

Inget visat ansikte kombinerat med smink, visar att de har intentionen att ljuga.

Håller med om att det kanske är bättre att ha sex med kunder istället, förslagsvis
    nånstans där det är lagligt, även för kunden  

• Anonym
    Anonym (telesexvärdinna) skrev 2011-03-29 08:51:23 följande:

Och du har gjort film själv? Min väninna är porrskådis, hon knullas i 5 timmar, är inte kåt för fem öre utan det rä glidmedel som gäller, snacka om att hon är öm i fittan sen och hon är INTE maskerad!  Och får ungeför samma summa som TS ska få för att bli maskerad?? Tror jag ju INTE.

En bekant (och detta har jag hört i andra hand) tyckte under en fyllekväll att det vore kul att vara med i en porrfilm, hon lovades att den inte alls skulle säljas i Sverige, men den filmen dök ju upp i HENNES STAD med reklamen; Se Xxxx från XXXX i en het porrfilm. Hon flyttade 50 mil pga det.
  • Välvillig
    Dalton skrev 2011-03-29 08:44:40 följande:

Dagens dummaste inlägg!
  • Välvillig

TS, vad heter produktionsbolaget som erbjuder dig den här rollen?

Tänk på att även om du är maskerad så är din anonymitet begränsad. Om någon ser filmen som känner dig är det rätt stor sannolikhet att personen känner igen dig på rösten, munnen, kroppen etc.

Om du är sexuellt frigjord så skulle jag rekommendera att sälja sex ett par gånger för att få in lite pengar. Var kräsen när du väljer kund, Sverige är säljarens marknad.

• Anonym (tvivlar)

Skulle faktiskt också vara lite skeptiskt inställd mot betalningen, det finns en svensk dokumentär om sveriges porrskådisar. Typ de enda som jobbar som det på heltid - ridskolangänget och de får typ 4000 per film(!) Den finns säkert att ladda ner eller se på youtube. Visades på 3an för något/några år sen. Passa dig noga så du inte blir lurad! 

Svar på tråden Ersättning för att vara med i sexfilm