• jazmine25

Vi som tar Fragmin/Innohep

Finns det nån här som fått fragmin för att förhindra tidigt missfall. Jag har fått 2 st tidiga missfall i v.6 och har nu fått fragmin utskrivet. Jag ska ta 5000IE per dag från det att jag plussar. Min fråga är att jag bara har fått utskrivet 40 sprutor men ska man inte fortsätta med fragmin hela graviditeten? Jag vet inte om jag kan få min GYN att skriva ut mer eftersom han var lite motvillig att skriva ut i huvudtaget.

• jazmine25

Jag är inte gravid ännu.'

Jag har testdag om 4 dagar.

jag har ju inte nån blodpropp problematik så jag vet inte om dosen måste justeras då.

• jazmine25

Gick inte vägen på detta försök. Mensen kom idag. Hoppas på nästa försök istället.

• jazmine25

Testade positivt idag så nu ska jag försöka hitta ett apotek som har öppet och som har fragmin inne. Första gången vi kör med framgmin. Lite eller mycket nervös är jag. Vill så gärna gå hela vägen denna graviditet. Jag har två missfall bakom mig.

• jazmine25
    Kärt barn har många namn skrev 2012-11-24 10:12:31 följande:
    Grattis!! Vad kul! Ring Apotekets Kundservice så kollar de åt dig på vilket/vilka Apotek det finns. Lite lättare så
    Tack ska göra det...
  • jazmine25

Idag dax för andra sprutan fragmin. tycker det svider till ordentligt. Jag är i vanliga fallinte ett dugg rädd för sprutor men om det kommer kännas så här ca 249 ggr till.

Svar på tråden Vi som tar Fragmin/Innohep