Lihihi skrev 2014-10-10 20:25:13 följande:
Lakritsviol: har ni fått se lilla livet nu?? Om du är i V8 borde ju ett litet hjärta picka :)
Jag har ju lyxen att få se hen 2 gånger hittills och 24/10 blir det riktigt UL, då ska sambon få se pyret för första gången :)
Vad skönt att du mår bra, går det fortfarande bra med sprutorna nu? Jag har inte fått ont när jag stuckit på länge vilket är skönt, inte sen jag höll på att svimma med nålen inne i mig, men dä gjorde det ont för att jag sprutade in allt på en gång fort som bara den haha
Jag har mått illa i en månad men igår kändes det bättre och idag har jag inte varit illamående alls vilket är en sån befrielse :D men var på tiden.. Är i v11 nu :)
Oj svimma är ju inget man vill.
Det gäller att ta sprutorna långsamt.
Vi var på ultraljud igår. Det tickar där inne men läkaren tyckte att den var för liten, 9 mm. Vi ska tillbaka om en vecka och kolla om den växer eller vad som händer.
Jag sa till läkaren att jag är den enda i forumet som börjat med sprutor efter positivt grav.test. Hon berättade att det finns dom som får börja med blodförtunnande innan man påbörjar behandling inför insemination eftersom man behandlas med östrogen för att få ägg att mogna.
Vi har försökt länge så jag hoppas verkligen att allt fortsätter utvecklas som det ska.
Den här veckan har jag mått mest illa och är super trött.
Skönt att du börjar må bättre.