• sweetbird

Vi som tar Fragmin/Innohep

Jasså de va konstigt , nålarna sätts ju bara ytligt precis innan för huden bara, du sticker ju in sprutnålarna längre än så, så då borde dom ju vara mer oroliga för fragminsprutorna än akupunktur nålarna att du ska få inre blödningar?!? Låter super knäppt ! Låter som dom inte riktigt har koll eller har tänkt 1 steg längre . Hmm

• sweetbird

Jag har inte tappat nått hår ? Och det enda "ont" jag haft av sprutorna det är väl att det kan ömma lite om man satt den lite fel och typ träffat ett blodkärl . Annars inget :)

• sweetbird

Tror bog att det kan vara uvi som spökar :-/ och att du tappar hår kanske har med hormonerna att göra :-/ vilken v är du i ? Jag är i v 34. Så 6 v till med sprutor ! Tjoohhoo! Om dom inte säger att jag ska ta efter förlossningen oxå , men ja hoppas att jag slipper :)

• sweetbird

Jag kommer antagligen oxå få ta dom 6 v efter, dom har pratat ned mig om att det kanske blir så, men jag har inte riktigt fattat varför man ska göra det? Varför ska ni göra det?

• sweetbird

Läkaren har väl inte bestämt än om jag ska ta dom efter förlossningen . Får se vad det blir. Hur många enheter tar ni? Hur många gånger om dagen? Jag tar 1 gång om dagen 5000 EI

• sweetbird

Åh då är du nära BF nu då! Jag har 46 dagar kvar nu:) inte så långt med tanke på hur länge man gått, men ändå! Det är segt nu ;P

• sweetbird

Jag tar mot blod propp .har tagit sen jag plussade , första barnet förlorade vi i v 16-17 ,då skrev läkarna ut Fragmin direkt så jag kunde börja ta direkt jag plussade, tog 1 månad sen fick vi ett nytt pluss :) jag är i v 34 nu. Och allt har gått mycket bättre denna gången , dock är han lite liten . Men vi hoppas han fettar på sig lite innan han kommer ;P annars är han frisk förutom det . Mitt sf mått ligger ca 4 v under än vad det "normala" är. Och enligt ul väger han mindre än beräknad vecka. Men det ska nog gå bra !

Svar på tråden Vi som tar Fragmin/Innohep