• Anonym (hårig)

Jag är HÅRIG och rakar inte bikinilinjen

Jag har testat någon gång men tycker att det kliar så fasligt. Men detta är nog inte den anledningen till att jag inte raka mig. Jag ser faktiskt ingen riktig anledning att raka mig. Jag har ju ingen koll på om andra rakar sig eller inte och antar att ingen glor så fasligt mycket på mig heller.

Vad tycker ni om detta? Brukar ni observera (och äcklas åt) tjejer som inte rakat bikini linjen? Eller bryr ni er inte och anser att det är upp till var och en? 

• Svar på tråden Jag är HÅRIG och rakar inte bikinilinjen
  • lövet2

Nej, jag tänker inte på sådant. Rakar mig för övrigt inte själv heller. Totalt onödigt!

• Anonym (Jenny)

Jag rakar mig enbart på sommaren när jag ska ha bikini, men sällan annars. Dock har jag reagerat på att de flesta i omlädningsrummet där jag tränar är helrakade eller nästintill.

• Anonym

Personligen bryr jag mej inte alls (bitjej) =) Man får se ut hur man vill, bara kul att det är olika och omväxlande.

• Anonym (M)

JO, jag tänkter nog på det, och äcklas lite... Men tycker ju inte man behöver helraka, det ser ju bara konstigt ut.. Men när könshår och nästan rumphår sticker fram är det lite grosse.

• Ma Baker

Jag bryr mig absolut inte och förstår inte heller varför man ska ha så mycket åsikter om andras val.
    Alla är ju håriga mer eller mindre och det är ju naturligt så att äcklas av det är ju bara löjligt, enligt mig.

• TjockKatt

Menar du typ på stranden i bikini? Jag skulle nog reagera först, alltså att man blir förvånad, men jag skulle inte tycka det är äckligt eller något sånt. Folk gör ju som dom vill, så länge man är ren liksom.

• Anonym (hårig)
    Kelly1994 skrev 2011-03-29 14:48:41 följande:
    Jag äcklas av det.
    Vad är det som är äckligt?
  • Anonym (hårig)
    Anonym (M) skrev 2011-03-29 14:49:10 följande:
    JO, jag tänkter nog på det, och äcklas lite... Men tycker ju inte man behöver helraka, det ser ju bara konstigt ut.. Men när könshår och nästan rumphår sticker fram är det lite grosse.
    Tycker du att håriga killar är äckligt också?
  • Kelly1994
    Anonym (hårig) skrev 2011-03-29 14:55:34 följande:
    Vad är det som är äckligt?
    Jag tycker att det är lite snuskigt med hår mellan benen :)
Svar på tråden Jag är HÅRIG och rakar inte bikinilinjen