• Johjo

    Bebistråd för oss från: BF Mars 2011

    Hej tjejer!


    Här kan vi nu samlas och prata om bebistiden.
    Vi följde varandra genom graviditeten genom tråden BF Mars 2011. Här är denna tråd: www.familjeliv.se/Forum-11-228/m53169921.html

    Jag hoppas vi kan följas lika bra här!

    Välkomna!


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-12 20:16
    Här är nu bebisbildtråden också för de som vill dela med sig av sina bebisar =)
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m60670517.html
  • Svar på tråden Bebistråd för oss från: BF Mars 2011
  • busigsysterJenny

    Nu måste min bebis komma bara sen kommer jag tillbaka och skriver i tråden!

  • Zäta

    Blää.. idag är det en jobbigt dag. Mio är snuviga och hostar. Han kommer inte alls till ro utan bara gnäller och skriker (vilket jag förstår). Amelia är hos en kompis och leker, men det känns som om jag borde ringa hem henne för att föräldrarna inte ska undra varför jag låter henne leka där så länge. Funderar på att ringa dem och säa att Mio är lite hängig så de förstår läget... men det är sååå utmattande. Han känns lite halvvarm, men inte kokhet så det är nog ingen fara.

    Kul med en ny tråd och sorry att jag börjar den med ett gnälligt inlägg :( 


  • lisabet

    Mycket bra initiativ Johjo!!!! Har tänkt tanken att starta tråd men inte kommit mig för...... Tur att någon orkar Skrattande

    Låter jobbigt Zandra J, Hoppas han kryar på sig, det är jobbigt för de små att vara sjuka. Min lilla skrutta har varit förkyld med feber och det har varit jobbigt, Hon hade över 38 grader så förra helgen fick vi in till barnakuten. Hon har blivit bätte men är fortfarande tät på natten och en del slem.
     Mitt tips för att tänka kring saker är att vända på det hela, skulle du misstycka om ett barn var hos dig och lekte och dennes mamma hade en bebis som var lite hängig...... Skulle inte tro det va? Sköt om er!

  • Zäta

    Lisabet: tack! Ringde till dem och sa att han var dålig så nu äter Amelia lunch ho dem,.. underbart! Ibland behövr man ara en liten spark i röven för att tänka igen! tack :)


  • Natashi

    Mysigt:) lägga in Förlossningstråden oxå kankse?

  • Jojjozki

    Hejsan!
    Jag hoppar in här. =) Följde med den andra tråden hela vägen men blev aldrig av att jag skrev nånting.
    Nu sitter jag här med min lilla dotter Joline som valde att titta ut den 20/3 på bf+3.
    2675gram lätt & 48cm lång.
    Väldigt kul med en forsättningstråd nu när alla bebisar snart har kommit! =)

Svar på tråden Bebistråd för oss från: BF Mars 2011