• Fjällräven

Lön på Coop Forum?

Hej!

Hur mycket får man ut ungefär i månaden, med 3 års erfarenhet, när man jobbar på Coop? Ska börja där om två veckor och funderar lite på vad man kan tänkas få ut med OB och allt.

Hoppas någon där ute kan svara :) 

• Svar på tråden Lön på Coop Forum?
  • lillan1975

Sa dem inte det på intervjun?
    annars kolla på lönestatestik......

• Priceless Perfection

17000 kan jag tänka mig eller tänker jag helt galet då?

Du är den enda som begränsar dig
  • Priceless Perfection

efter skatt...

• Fjällräven

Jag vet ju vad jag har i grundlön sen beror det ju helt på hur mycket ob-tider man jobbar såklart. Tänkte mer bara mellan tummen och pekfingret :)

• Pappa G

Och det lär ju bero ganska mycket på vad du ska jobba som, och vilka tider..

• Fjällräven

Ska jobba i chark, blir ju rullande schema som dom andra. Och var tredje helg.
    Ingen som jobbar på Coop här? 

• SE10
    Priceless Perfection skrev 2011-03-31 21:24:53 följande:
    17000 kan jag tänka mig eller tänker jag helt galet då?
    Priceless Perfection skrev 2011-03-31 21:28:02 följande:
    efter skatt...
    Tycker att 17 000 före skatt låter mer skäligt för ett okvalificerat jobb som Coop Forum.
  • Priceless Perfection
    SE10 skrev 2011-04-08 21:27:27 följande:
    Priceless Perfection skrev 2011-03-31 21:28:02 följande:
    efter skatt...
    Tycker att 17 000 före skatt låter mer skäligt för ett okvalificerat jobb som Coop Forum.
    inräknat med OB
  • SE10
    Priceless Perfection skrev 2011-04-08 21:39:51 följande:
    inräknat med OB
    Tja tänker mest på grundlön. OB är lite svårt att förhålla sig till det varierar väl från månad till månad.

Ska påpeka att jag inte har någon som helst aning om vad man tjänar på Coop, ICA eller liknande, men tycker att det är rätt oskäligt att betala någon mycket mer än 16-19 000 för att sitta i kassan, packa varor eller dylikt.
  • Fjällräven

SE10: Vad du tycker spelar ingen roll, förstår inte varför du svarar i tråden när du, som du säger, inte har en aning om vad man tjänar på ICA/Coop.

Svar på tråden Lön på Coop Forum?