Inlägg från: Maria A Koberg |Visa alla inlägg
  • Maria A Koberg

Servera fläsk till en muslim?

Anonym (Undrande) skrev 2011-04-01 20:48:53 följande:
     Onödig kommentar. Om det är god mat, hur kan den samtidigt vara "vidrig"?

Tack till er som är seriösa. Fast det är ju inte frågan om att lura i dom något giftigt, de kommer äta maten och älska den. Är lite win-win över det hela, men jag känner dock någonstans att det är lite omoraliskt, det är därför jag frågar här.

Dessutom känns det som vår perfekta middag skulle spolieras lite av att två personer sitter och tuggar på varsin brödbit eftersom de är för trångsynta för att njuta av min frus kulinariska förmåga.

Det är försent att ringa och säga det nu, dessutom är vi inte jättenära bekanta, situationen skulle kännas konstig.
    Då är det väl okej att lura i dig lite bajs också, jag lovar du kommer tycka att det är skitgott. Var inte trångsynt nu.
  • Maria A Koberg
    sissi76 skrev 2011-04-02 20:44:05 följande:
    Hoppas att TS blir bjuden till middag av kineser o får katter eller hundar i tallriken...
    skulle vilja se hur han reagerar.
    Hoppas TS blir bjuden på bajs, fast någon sagt det var helt vanlig korv.
  • Maria A Koberg
    Tomtefar skrev 2011-04-02 21:31:34 följande:
    Du har säkerligen ätit någon form av avföring i ditt liv utan att ha vetat om det själv. Lite skit rensar magen som dom säger. Glad
    Kan inte komma ihåg nåt sånt men det är sälert inte omöjligt. Däremot har jag ätit en fluga av misstag en gång. (dom äter ju bajs iofs) Konsistensen var som ostbågar.
Svar på tråden Servera fläsk till en muslim?