Inlägg från: jagvetallt |Visa alla inlägg
  • jagvetallt

Servera fläsk till en muslim?

så muslimer äter aldrig fläskpannkaka? de går miste om stora saker i livet. Varför äter muslimer inte fläsk, är väl inget fel på lite gris, djur som djur. 

• jagvetallt

lura i muslimen lite griskött, det dör man inte av, man får även lura i barna grönsaker, annars äter de inte. 

• jagvetallt
    Nikkili skrev 2011-04-02 21:11:42 följande:
    Men är griskött något en vuxen människa MÅSTE äta för att överleva tycker du?
    jag äter de djur som dukas upp på bordet, är inte så nogräknad. måste inte äta det för att överleva, men jag kan ju inte diskriminera grisen, den slinker ner den med, dock föredrar jag älg eller renkött. nöt funkar också, björn också. samt de flesta andra.
  • jagvetallt
    sissi76 skrev 2011-04-02 20:44:05 följande:
    Hoppas att TS blir bjuden till middag av kineser o får katter eller hundar i tallriken...
    skulle vilja se hur han reagerar.
    jag tror det är ganska bra kött på de, det är ju djur som rör på sig mycket så köttet bör vara bra, speciellt katter, lär smaka som hare kanske. Skulle jag resa till kina så måste man ju anpassa sig till deras kost och äta det som bjuds.
  • jagvetallt
    Jäjd skrev 2011-04-02 21:22:22 följande:
    Jobbigt att det bara bjuds på hund och katt i Kina.
    ja då får jag äta det, kanske är supergott..
  • jagvetallt
    Nikkili skrev 2011-04-02 21:24:19 följande:
    Jasså du,själv äter jag inga djur alls och det funkar utmärkt!
    ja det är ju bra, jag gillar då kött, äter det nästan varje dag.
  • jagvetallt
    Tomtefar skrev 2011-04-02 21:31:34 följande:
    Du har säkerligen ätit någon form av avföring i ditt liv utan att ha vetat om det själv. Lite skit rensar magen som dom säger. Glad
    smågodis i butik innehåller väldigt mycket bajsbakterier, inte så konstigt då folk går med händerna där i. Men gott är det iallafall :)
  • jagvetallt

jag brukar alltid lura i muslimer lite gris, ett tips är att säga att det är hjort eller något annat kött med ljusare konsistens, då kan de ej avgöra om det är gris eller inte, sen blandar jag i kantarellstuvning, det gör att det smakar mycket kantarell också, mycket gott och uppskattat av muslimerna. Strimla köttet när du gör denna rätt...En muslim märkte att det var griskött, han bara skratta och åt vidare, fast han har varit i sverige i 10 år, han vet hur man äter som en viking. Mat som mat..

• jagvetallt
    TrasigaTrasan skrev 2011-04-03 19:16:04 följande:
    jag har inget att säga om den muslimen som skratta åt det, men om du verkligen har gjort det, att du har lurat folk, får mig att verkligen äcklas...då hoppas jag att du någongång i livet får tillbaka det du har gjort.....fy f_n asså!!!!
    De tyckte det var gott, inget att ojja sig över. Det mesta vi äter innehåller ju smaskiga saker från djur, exempelvis lösgodis, innehåller fett från djur, samt mycket annat. Ät och var nöjd att man får äta sig mätt, finns miljarder människor som svälter.
  • jagvetallt

hehe skoja bara, tro inte på allt ni läser på internet :P

Svar på tråden Servera fläsk till en muslim?