• Nikkili

    Snyggast och fulaste folket

    Vi hade lite pladder idag på kafferasten där vi kom in på fula o snygga människor.

    Jag hävdar att jag aldrig sett en ful människa från Norge,har ni gjort det eller är det det snyggaste folket i världen.

    Nästan alla var överens om att finnar är fula,har fula drag osv.

    Vilket folk tycker ni är vaxckrast,finast,har bäst drag osv,alltså finns det någon som har allt det där,jag tycket ju att alla från norge är fina,snygga och trevliga.

    Skulle vara kul att höra vad andra tycker...och motivera gärna svaret!

  • Svar på tråden Snyggast och fulaste folket
  • Anonym (lillan)

    svårt det dära... tycker egentligen inte att man skall säga så om folk men.. om jag verligen skall säga vad jag gillar mest så måste det vara det japanska folket.. älskar deras ansiktsdrag och well är väl en sucker för det mesta som har med japan att göra

  • Anonym

    Oj svårt, men som ovan så gillar jag det japanska folket de är så gulliga och måna om sina medmänniskor. Vackrast svenskar. Fula norrmän har jag sett, flera för att vara ärlig. Men svårt jag tycker alla är vackra på sitt sätt

  • MrsMommy

    Inte helt PK att skriva något här, men jag har svårt att låta bli...

    Tyskar är sällan vackra, vilket till viss del kan skyllas på frisyrtrender och bristande tandvård.
    Fransmän är ofta snygga.
    I Belgien finns en lite udda uppdelning: de fransktalande killarna är sällan snygga, men däremot de flamländsktalande! (Detta bygger jag på egna observationer efter en längre vistelse i landet som 18-åring.... )
    När jag har bott utomlands och flyttat hem brukar jag bli påmind om hur snygga många svenskar är. Även om det finns en hel del troll även här.

  • Anonym (inte pk)

    Inte så PK precis hehe :)
    Oj vad svårt...finns massor att snygga och skitfula jugoslaver och amerikaner...få snygga engelsmän...finns ju sjukst snygga tjejer från venezuela, colombia, paraguay...men man får ju bara se de snygga? Och finnar kan vara skitsnygga!!!norska killar är INTE min stil. Gillar det fulsnygga och finns det ens några toppmodeller från Norge?

  • Nikkili
    Anonym skrev 2011-04-02 22:00:49 följande:
    Oj svårt, men som ovan så gillar jag det japanska folket de är så gulliga och måna om sina medmänniskor. Vackrast svenskar. Fula norrmän har jag sett, flera för att vara ärlig. Men svårt jag tycker alla är vackra på sitt sätt
    Nej nu sabbade du min filosofi..att det inte finns några fula norrmän!!
  • Anonym
    MrsMommy skrev 2011-04-02 22:02:06 följande:
    Inte helt PK att skriva något här, men jag har svårt att låta bli...

    Tyskar är sällan vackra, vilket till viss del kan skyllas på frisyrtrender och bristande tandvård.
    Fransmän är ofta snygga.
    I Belgien finns en lite udda uppdelning: de fransktalande killarna är sällan snygga, men däremot de flamländsktalande! (Detta bygger jag på egna observationer efter en längre vistelse i landet som 18-åring.... )
    När jag har bott utomlands och flyttat hem brukar jag bli påmind om hur snygga många svenskar är. Även om det finns en hel del troll även här.
    Vad menas med PK?? Antar att det betyder politiskt korrekt men vad innebär det??? *undrat länge vad det betyder*
  • Nikkili
    MrsMommy skrev 2011-04-02 22:02:06 följande:
    Inte helt PK att skriva något här, men jag har svårt att låta bli...

    Tyskar är sällan vackra, vilket till viss del kan skyllas på frisyrtrender och bristande tandvård.
    Fransmän är ofta snygga.
    I Belgien finns en lite udda uppdelning: de fransktalande killarna är sällan snygga, men däremot de flamländsktalande! (Detta bygger jag på egna observationer efter en längre vistelse i landet som 18-åring.... )
    När jag har bott utomlands och flyttat hem brukar jag bli påmind om hur snygga många svenskar är. Även om det finns en hel del troll även här.
    Håller med dig om Tyskar.nu när jag tänker på det så är väl inte folk från england så toppen i utseende o kläder heller
  • miracle20

    Hon som spelar fiol eller vad det är kommer från Finland hon har inga fula drag.. Vet inte vad hon heter hon är helt blond.

  • Anonym

    TS kan du inte skriva några snygga norrmänn, jag vill veta, de som jag kan komma på är inte så många

  • Stinky
    miracle20 skrev 2011-04-02 22:13:11 följande:
    Hon som spelar fiol eller vad det är kommer från Finland hon har inga fula drag.. Vet inte vad hon heter hon är helt blond.
    Linda Lampenius.
    Den farligaste av våra fördomar är tron att vi inte har några.
Svar på tråden Snyggast och fulaste folket