• Terese f

Stockholms SÄMSTA krogar!

Hej!

I sommar ska jag och ett gäng dra ut på en heldags krogrunda.Vi ska gå på de sämsta krogarna i sthlm innerstad. Reglerna är enkla: Max 2 öl per ställe.

Nu vill jag ha tips på de absolut sämsta krogarna i Sthlm. Om du vet ett par dåliga restauranger, skriv gärna de också (vi måste ju käka lunch och middag!)

Skriv krogens namn, var den ligger (om du vet) och varför den är så jävla kass.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-06 07:52
    Behöver 10 sämsta krogarna, dessa har jag lyckats fått ihop än så länge:

Här är listan:
    1.gröne jägaren götgatan
    2. Dovas fridhemsplan
    3. röda rumet norra bantorget
    4. Nivå 22
    5. Theodoras
  • Svar på tråden Stockholms SÄMSTA krogar!
  • shitvadjaghatar
    Dovas vid Fridhemsplan. Bara urinstanken inne i lokalen från toaletten är värt ett besök. Sjukt billigt.

Röda rummet vid Norra bantorget. Det är ett taxifik med rättigheter, på min möhippa gick vi dit just för att mina vänner fått fram att det var Stockholms sunkigaste ställe. Dom bad att få den finaste lyxigaste drinken dom hade till mig. Jag fick en vodka och apelsinjuice med ett paraply i.

Snövit på Ringvägen.

Lady och Lufsen på fridhemsplan.

Vet dock  inte om nån av dom här finns kvar.
  • CoolJen
    shitvadjaghatar skrev 2011-04-03 14:55:09 följande:
    Röda rummet vid Norra bantorget. Det är ett taxifik med rättigheter, på min möhippa gick vi dit just för att mina vänner fått fram att det var Stockholms sunkigaste ställe. Dom bad att få den finaste lyxigaste drinken dom hade till mig. Jag fick en vodka och apelsinjuice med ett paraply i.
    Haha, kvalificerad bartender!
  • Izap

Gröne jägaren på söder! Götgatan. Ett riktigt alkishak! Det positiva med stället är att det är billigt och att alla är bajare!

• Terese f
    Izap skrev 2011-04-03 15:04:52 följande:
    Gröne jägaren på söder! Götgatan. Ett riktigt alkishak! Det positiva med stället är att det är billigt och att alla är bajare!
    Gröne jägaren har vi redan bestämt att vi ska gå till, det är ju ett måste!! Härliga nerpissade fyllon som sitter utanför!

Ang. gröne jägaren, sambon skulle dit och kolla match en gång med en polare, och de hade mjukisar på sig och kom därför inte in. Men när de kollade in genom fönstret satt ju mest alkisar där inne och de undrade hur stor roll det egentligen spelade om de hade mjukisar....
  • Terese f
    shitvadjaghatar skrev 2011-04-03 14:55:09 följande:
    Dovas vid Fridhemsplan. Bara urinstanken inne i lokalen från toaletten är värt ett besök. Sjukt billigt.

Snövit på Ringvägen.

Lady och Lufsen på fridhemsplan.

Vet dock  inte om nån av dom här finns kvar.
    jag har bara varit på dovas på sveavägen så då måste fridhemsplans vara lite sämre ;)

Röda rummet ska kollas upp! Den låter lovande!!

De adnra ska också tittas upp. Tack!
  • Terese f
    Khloe skrev 2011-04-03 14:57:17 följande:
    Kickis!! Bleeh!
    Kickis, är inte det nerstängt? Haha, där har jag faktiskt varit, en av mina första gånger på krogen. Lite spännande sådär, inte att jag skulle gå dit en fredag jag vill ut på något nice ställe ;)
  • Terese f

jag gissar att vi behöver ca 10 st. sämsta krogar.

Här är listan:
    1.gröne jägaren götgatan
    2. Dovas fridhemsplan
    3. röda rumet norra bantorget

Fyll i fler!

• RocketQueen

Ska det bara vara sunkiga hak eller är det dåliga krogar ni är ute efter? Ni kan ju tex äta på Laughing Duck på Vasagatan, där är man nästan garanterad dålig service och personal som inte har nån aning om vad de håller på med. Som om inte det vore nog är musiken så hög att all form av samtal är helt uteslutet. Ett ställe utan dansgolv som tror att de är en club.

Rolig idé förresten!

Svar på tråden Stockholms SÄMSTA krogar!