• Terese f

Stockholms SÄMSTA krogar!

Hej!

I sommar ska jag och ett gäng dra ut på en heldags krogrunda.Vi ska gå på de sämsta krogarna i sthlm innerstad. Reglerna är enkla: Max 2 öl per ställe.

Nu vill jag ha tips på de absolut sämsta krogarna i Sthlm. Om du vet ett par dåliga restauranger, skriv gärna de också (vi måste ju käka lunch och middag!)

Skriv krogens namn, var den ligger (om du vet) och varför den är så jävla kass.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-06 07:52
    Behöver 10 sämsta krogarna, dessa har jag lyckats fått ihop än så länge:

Här är listan:
    1.gröne jägaren götgatan
    2. Dovas fridhemsplan
    3. röda rumet norra bantorget
    4. Nivå 22
    5. Theodoras
  • Svar på tråden Stockholms SÄMSTA krogar!
  • Izap

Synd att Carmen (nära kvarnen, vet inte vad gatan heter men det är på söder, mittemot underbara bar) är nedstängt?! Eller är det kvar i annan regi? Annars är det ju ett riktigt sunkhak! Lysrörsbelysning bidrar starkt till omysigheten! :)
    Men dock är det väldigt trevligt folk där!
    Skitrolig ide! Man blir ju sugen på att stjäla iden!

• Terese f
    RocketQueen skrev 2011-04-03 19:08:27 följande:
    Ska det bara vara sunkiga hak eller är det dåliga krogar ni är ute efter? Ni kan ju tex äta på Laughing Duck på Vasagatan, där är man nästan garanterad dålig service och personal som inte har nån aning om vad de håller på med. Som om inte det vore nog är musiken så hög att all form av samtal är helt uteslutet. Ett ställe utan dansgolv som tror att de är en club.

Rolig idé förresten!
    både sunkiga och dåliga!

vad är det för typ av mat på den restaurangen :) ? Låter som ett bra dåligt stäle ;)
  • Terese f
    Izap skrev 2011-04-03 20:35:32 följande:
    Synd att Carmen (nära kvarnen, vet inte vad gatan heter men det är på söder, mittemot underbara bar) är nedstängt?! Eller är det kvar i annan regi? Annars är det ju ett riktigt sunkhak! Lysrörsbelysning bidrar starkt till omysigheten! :)
    Men dock är det väldigt trevligt folk där!
    Skitrolig ide! Man blir ju sugen på att stjäla iden!
    den ska tittasupp! haha sno den du :)
  • Mabaja

helenes kök och bar på st eriksgatan (eller var det nu var)... Visserligen en bra krog enligt andra, USEL enligt mig då vi blev såååå hemskt bemötta och falskt anklagade.. Kommer ALDRIG sätta min fot där!

Flicka 101010, mabaja.blogspot.com
  • Terese f
    Mamma till W skrev 2011-04-03 21:00:42 följande:
    helenes kök och bar på st eriksgatan (eller var det nu var)... Visserligen en bra krog enligt andra, USEL enligt mig då vi blev såååå hemskt bemötta och falskt anklagade.. Kommer ALDRIG sätta min fot där!
    känner igen det, men jag tänker på en som ligger på kungsgatan. Är jag helt fel ute?
  • AngelOfHarlem
    Terese f skrev 2011-04-03 21:10:17 följande:
    varför?:)
    För att ölen är så billig och därför blir klientelet inte direkt det bästa. Riktigt sunkigt helt enkelt! Vet inget om maten däremot, den har jag inte vågat prova.
Svar på tråden Stockholms SÄMSTA krogar!