• Terese f

Stockholms SÄMSTA krogar!

Hej!

I sommar ska jag och ett gäng dra ut på en heldags krogrunda.Vi ska gå på de sämsta krogarna i sthlm innerstad. Reglerna är enkla: Max 2 öl per ställe.

Nu vill jag ha tips på de absolut sämsta krogarna i Sthlm. Om du vet ett par dåliga restauranger, skriv gärna de också (vi måste ju käka lunch och middag!)

Skriv krogens namn, var den ligger (om du vet) och varför den är så jävla kass.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-06 07:52
    Behöver 10 sämsta krogarna, dessa har jag lyckats fått ihop än så länge:

Här är listan:
    1.gröne jägaren götgatan
    2. Dovas fridhemsplan
    3. röda rumet norra bantorget
    4. Nivå 22
    5. Theodoras
  • Svar på tråden Stockholms SÄMSTA krogar!
  • CallGirl

Om ni har tid; åk ut en bit på valfri tunnelbanelinje och välj det lilla centrumets lokala hak

• CallGirl

Förlåt såg nu att det skulle vara innerstan. Annars är förortskrogar guld när det gäller sunk

• holy shit

Men Carmen är ju typ bäst. Där hängde jag jämt för några år sen. Veckans öl och lakritsshot...

Sämst är Fridhem på Fridhemsplan eller Nivå 22, också på Fridhemsplan. Nivå 22 är en ombyggd toalett...

• Terese f
    CallGirl skrev 2011-04-03 21:41:01 följande:
    Förlåt såg nu att det skulle vara innerstan. Annars är förortskrogar guld när det gäller sunk
    jo visst är de men då får vi åka kommunalt halva tiden ;)
  • Terese f
    holy shit skrev 2011-04-03 21:46:33 följande:
    Men Carmen är ju typ bäst. Där hängde jag jämt för några år sen. Veckans öl och lakritsshot...

Sämst är Fridhem på Fridhemsplan eller Nivå 22, också på Fridhemsplan. Nivå 22 är en ombyggd toalett...
    jag hänger inte med, är carmen bästa sämsta krogen i sthlm eller bara bästa?
  • holy shit
    Terese f skrev 2011-04-03 22:07:21 följande:
    jag hänger inte med, är carmen bästa sämsta krogen i sthlm eller bara bästa?
    Varken eller Carmen är legendariskt.
  • RocketQueen
    Terese f skrev 2011-04-03 20:51:16 följande:
    både sunkiga och dåliga!

vad är det för typ av mat på den restaurangen :) ? Låter som ett bra dåligt stäle ;)
    Faktiskt så är maten helt okej. Typisk krogmat, på menyn finns nån köttbit, nån pasta osv. Det som gör stället så dåligt är väl egentligen att de inte riktigt fattar själva att det är ett dåligt ställe. Dyr dricka osv... En gång fick jag efterrätt där som var genomfrusen, när jag klagade fick jag svaret: "Ja men vi förvarar ju den i frysen ju!" När jag då förklarade att det var fysiskt omöjligt att äta nåt av det erbjöd sig servitören med himlande ögon att micra tallriken lite åt mig. Behöver jag tillägga att det inte blev nån dricks?
  • Izap

Ja, carmen är dåligt bra! Det är massa trevligt folk där men det är nedslotet, lysrörsnelusning, ingen musik, stort äckligt rökrum, skitskabbiga nedklottrade toaletter mm! ;)
    Men som sagt, folket och stämningen gör att man känner sig hemma!

• Heartaches

city krogen! Vasagatan 46. Riktigt sunkigt ställe! :P

• Terese f
    Heartaches skrev 2011-05-06 08:46:01 följande:
    city krogen! Vasagatan 46. Riktigt sunkigt ställe! :P
    jasså :D Varför är den sunkig? :D
    Läs Gnälliga Morsans blogg på www.Froststedts.blogg.se!
Svar på tråden Stockholms SÄMSTA krogar!