• Anonym (Blånekar)

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

Oka hörrni, nu tar vi bladet från munnen!
    ALLA har gjort, gör eller tänker saker som de aldrig kommer erkänna för någon annan... eller hur?

Nu ska vi lätta våra hjärtan och erkänna allt detta fruktansvärda som vi faktiskt gör när ingen annan ser!

Jag börjar!

Jag kommer aldrig erkänna att jag läser en fd kompis blogg flera ggr i veckan och njuter av att hon inte har jobb, liv, kompisar osv!
    Elakt?
    Ja som fan! Men med tanke på hur otroligt grym hon var mot mig och vad hon utsatt andra för så njuter jag av att se att det kommer tillbaka till henne nu!

Jag kommer heller aldrig erkänna att jag ibland luktar på mina egna fisar....!

Nu är det er tur!

Vad kommer Ni aldrig erkänna?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-04 21:30
    På begäran lägger jag till att vi bara skall lämna våra erkännanden i denna tråd!

Ingen debatt om det man gjort utan bara raka, enkla bekännelser!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 00:08
    Däremot kan jag utan omsvep erkänna att jag ser ned på, och faktiskt anser människor som bråkar över internet, vara lägre stående.

• Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!
  • Anonym (;))

Jag kommer aldrig att erkänna att jag tittar på porr och onanerar tills jag kommer ett flertal gånger när min sambo inte är hemma. 

• Anonym

Jag kommer aldrig att erkänna att jag forfarande är kär i samma kille som i högstadiet. Vi har säkert inte träffats på tio år men jag tänker på honom varje dag och om han skulle dyka upp och vilja ha mig så skulle jag lämna allt för honom.

Jag kommer heller aldrig att erkänna att jag tycker att jag är smartare, snyggare och bättre än mina vänner.

Jag kommer nog inte att erkänna att jag hellre skulle vilja slopa skatten och istället får var och en betala för sig själv. Betala skola, försäkringar mm. Utrota bidrag och spara själv. Som i usa. Förstår att det skulle bli stora klyftor och indelat i olika klassert men jag tycker faktiskt att det är rättvist! Det skulle jag ALDRIG någonsin kunna erkänna!

Jag skulle aldrig erkänna att jag varit otrogen i, i stort sett, alla mina förhållanden och att jag mycket väl skulle kunna vara det igen.

• Anonym
    Anonym (fegisar) skrev 2011-04-05 12:39:07 följande:
    Skulle aldrig erkänna att varje gång jag ser en thailändsk/kinesisk/övrig asiatisk kvinna ihop med en äldre man/gubbe som är svensk, så tänker jag att kvinnan varit prostituerad där borta o att mannen har hämtat hem henne som sin fru, för att han inte kan få något bättre....
    HÅLLER MED DIG!!
  • Anonym (Har Inre Ondska)

Jag kommer aldrig att erkänna:

Att jag har könsherpers till mina ex/framitda pojkvänner.

Att jag är livrädd för utvecklingsstörda, att de även är äckliga och borde avlivas.
    Min "fobi" började när jag var 5år och en utvecklingsstörd pojke brottade ner mig och höll fast mig.

• Anonym

Jag kommer aldrig erkänna att

Jag tycker min "bästa kompis" är oerhört omogen, krävande och fjantig. Hör man inte av sig minst 2ggr i veckan så tycker hon att man inte har en bra relation, trots att man förklararar att amn är trött och gravid (nu mera har barn). Dessutom hörde hon inte av sig något heller. Hon försöker alltid få saker till att man inte trivs i sitt förhållande, och blir besviken om man säger att allt är bra.  Hon gnäller alltid över hur stressad hon är med pluggandet eller jobbet och hon när hon pluggar har hon inget jobb, medans jag jobbat på samma jobb och pluggat samtiidigt och då var jag dessutom gravid. Konstigt att man inte orkar ringa och prata i flera timmar?! Jag kommer aldrig erkänna att jag önskade att min perfekta väns dotter skulle vara en krävande bebis. Så hon fick något jobbigt i hennes perfekta liv. Eftersom hon får allt ifrån dyra handväskor, en ny BMW x5a av sin man och resor. Dessutom har hon barnvakt varje dag till sin dotter från att hon var 2 månader, bara för att hon ska träna. Jag kommer aldrig erkänna att jag var kär i min "kk" jag hade innan jag träffa min nuvarande man. Jag vet att jag skulle bli så sårad, och dessutom skulle han aldrig lämna sin tjej för mig. Men ibland undrar jag fortfarande hur livet hade sett ut om han hade fått som han ville. Eftersom han ville att vi skulle skaffa barn. Jag kommer aldrig erkänna att jag 6 månader efter jag gifte mig gick igenom en personlighetskris, och ifrågasatte mitt beslut om att gifta mig.  Gick över på någon månad och sen blev jag gravid, och är oerhört lycklig att jag gifte mig. Älskar min man ju! Att jag ser på mina svärföräldrar som ohälsosamma bondläppar. Dom röker, är överviktiga, dricker massvis med kaffe och rör aldrig på sig. Det är pinsamt att ta med dom på restauranger då dom tycker allt, utom pizzerian, är alldeles för dyrt (dom har  inte ont om pengar), dom har absolut inget bordsskick och det bästa dom vet är bufféer eller dagens på någon vägkrog. Jag kommer aldrig erkänna att jag är oerhört svartsjuk, och funderar minst 1 gång om dagen på hurvida min man är otrogen mot mig. Jag kommer aldrig erkänna att det känns som jag alltid är prioterad sist. Först sonen (vilket är självklart), men det är alltid jag som ska se till att hans behov blir tillgodosedda, inte min man. Sen min man, som gör lite som han vill med det mesta, köper verksamheter och saker, och sen när jag vill köpa något till mig eller sonen för några 100 lappar så har vi inte råd för han har så mycket utgifter, fast han säger att det är vi som har det. Att jag är avundsjuk på mina småsyskon som fortfarande bor hemma. dom får allt, reser minst 1 gång om året, får dyra kläder, maten står serverad på bordet. Ändå är dom aldrig tacksamma. När jag bodde hemma gjorde vi kanske 4 utlandsresor på 18 år, det är mindre än vad dom gjort de senaste 3 åren. På grund av att mina föräldrar har bättre ekonomi (vilket jag verkligen unnar dom) men mina otcksamma syskon blir jag så sur på. Hade det varit jag hade jag varit oerhört tacksam. Jag känner mig åtsidosatt av mina föräldrar, dom har aldrig ens frågat om jag eller vi vill följa med, trots att vi hade betalt själva. Det finns säkert en massa saker jag kan komma på jag aldrig skulle erkänna. Och visst kanske det låter som jag gnäller på min man, vilket jag aldrig gör högt, jag älskar honom och det är inte hans fel att han är ensambarn och inte behövt ta hänsyn till andra.
  • Anonym

Jag skulle inte erkänna att jag hade sex flera gånger med min föredetta bästa kompis kille som hämnd för att hon blev ihop med honom när hon visste jag var kär i honom.

• Anonym
    Jisses vad många av er är äckliga......Kräks
  • Anonym

Att min hund fick tag på ett rådjur och betihjäl det Gråter Usch!!

• Anonym (19)
    Anonym (what the......) skrev 2011-04-05 08:18:45 följande:
    Jomenvisst....vita gör som alla andra gör...att svarta är överrepresenterade i våldsbrott, våldtäkt, grova narkotikabrott är förstås bara mysigt. Och överrepresenterade i arbetslöshetssstatistik. Och att folk från Afrika har en snitt IQ på 70......
    Jag kommer aldrig erkänna öppet att jag tycker den vita rasen är överlägsen.

Jag ser ner på tjejer/killar som har barn med flera.

Jag ser ner på tjejer som har invandrarkillar. Dom tjejerna är ofta mulliga med lågstatusjobb och är korkade.
    Nja, känns lite som om du drar många över en kam (angående den sista raden). Jag är sambo/förlovad med en invandrarkille, jag är inte mullig och jag läser på universitetet. Många av mina vänner som har invandrarkillar pluggar också vidare och bara en av oss (7 st) är lite mullig. 
  • Anonym (mamma)

Jag kommer aldrig erkänna att jag rökte i snitt 5 cigg om dagen under båda mina graviditeter. Båda barnen är friska.

Jag kommer aldrig erkänna att jag ofta (flera gånger om dagen) fantiserar om hur mitt liv skulle ha sett ut om jag inte fått barn och hur jävla skönt det hade varit emellanåt.

Jag kommer aldrig erkänna att jag ljugit som fan för att få en GBP betald. Jag är skitlat och orkar helt enkelt inte skärpa mig och de flesta kilon kom under mina graviditeter, hade inte speciellt mycket övervikt innan. Visst fan är det jobbigt med en operation men det är det värt! Det gav mig den kicken jag behövde för att faktiskt ta itu med mig själv och enligt alla läkare är jag ett praktexempel på en lyckad operation.

Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!