• Anonym (Blånekar)

    Jag kommer aldrig erkänna!!!!

    Oka hörrni, nu tar vi bladet från munnen!
    ALLA har gjort, gör eller tänker saker som de aldrig kommer erkänna för någon annan... eller hur?

    Nu ska vi lätta våra hjärtan och erkänna allt detta fruktansvärda som vi faktiskt gör när ingen annan ser!

    Jag börjar!

    Jag kommer aldrig erkänna att jag läser en fd kompis blogg flera ggr i veckan och njuter av att hon inte har jobb, liv, kompisar osv!
    Elakt?
    Ja som fan! Men med tanke på hur otroligt grym hon var mot mig och vad hon utsatt andra för så njuter jag av att se att det kommer tillbaka till henne nu!

    Jag kommer heller aldrig erkänna att jag ibland luktar på mina egna fisar....!

    Nu är det er tur!

    Vad kommer Ni aldrig erkänna?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-04 21:30
    På begäran lägger jag till att vi bara skall lämna våra erkännanden i denna tråd!

    Ingen debatt om det man gjort utan bara raka, enkla bekännelser!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 00:08
    Däremot kan jag utan omsvep erkänna att jag ser ned på, och faktiskt anser människor som bråkar över internet, vara lägre stående.

  • Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!
  • Anonym (;-/)

    Jag som Bästa Kompis med ett gäng, ett par. En Kvinna och hennes Man.
    -Med ungf? Fyra fem, kanske upp mot t.o.m, vad kan dom vara.
    Kanske är dom Sex stycken barn också? Som bor i ett litet hushåll. Någonstans från Skånetrakten.

    Ja, Jag vet faktiskt inte helt säkert ..dvs. hur många dom är i familjen. Men det kvittar ju.. många är dom.

    Hur som helst ..så bara fortsätter det att ploppa ut ungar ur Modern hela tiden.
    Det tar liksom aldrig stopp tydligen verkar det som. helt sjukt är det'.
    Men så här långt så, då är det ju upp till dom om hur många barn dom vill skaffa sig. Jag fattar det!

    I alla fall så kanske är det bara så här 'ett tag till dock.. Innan det, eller någon sätter stopp.
    -Men så kommer jag då aldrig.. -Nä, Jag kommer aldrig att erkänna!!!!"

    Jag kommer aldrig att erkänna för dom, det här paret; Att Jag, mig själv, flera gånger 'Har Ringt Socialen På Dom. Minns när jag såg deras barn 'och att dom for illa i deras hem.. detta medans jag var hemma hos dom.

    Och Jag har sett dom ute, gå runt i staden som vi båda, som vi allihopa bor i tillsammans. Det här medans dom har, eller ja, dom beter sig helt enkelt som rena svin mot sina ungar. Wow! Nä, Inte wow, *wow!

    Utan mer ett, Amen wow, sådär gör man bara inte, inte mot ens och sina barn, Nej!"

    Jag ringde anonymt till Soc när jag anger dom, men tyvärr gav, nä.
    Då så ger det här tydligen inte någonting. Fallet blev tydligen senare nerlagt.

    Barnen säger till mig att dom inte trivs med, hos, och att dom inte vill bo med sina föräldrar längre. Dom säger ju detta till både mig och alla andra runtomkring i hela stan, tänk över Om hur dom har det, och att dom själva påstår att dom lever i ett misär(t) förhållande hemmavid. säger dom också. Usch!

    Och Jag då, jag som krigar för att barnen Bara måste bli hämtade av Soc. med eller utan Polis ..om så behövs alltså. Något måste ske.

    Men jag får liksom inte till det, inte utan att sk. I (then have to) Blow' my cover och då ger jag iväg min identitet. Det känns som På att det enda sättet som Socialen skulle tro mig i min story ..Så var det ifall jag skulle ställa upp på att behöva vittna mot dom, mer likt en egen variant rättegång' mot familjen.. (Så sa i alla fall handlägg till mig att det ser ut och kommer att gå till så?)

    .."Vadå, att Jag måste vara med uppe på socialkontoret tillsammans med handläggaren och familjen närvarande i samma rum som dom' sen berätta vad jag sett, såg hända."
    NEJ TACK, Glöm det direkt menade jag på!"
     
    Nu då, så kommer Mamman i hemmet och säger till mig; Att där är någon 'Någon som vet något?" som inte många andra vet typ, har hänt?" 'Någon har typ skvallrat på dom, på oss sa hon".
    Hon vet ju det här såklart, En Mamma känner sånt påstår hon' eller vad vet jag.
    Jag kan ju inte säga Hur hon Känner till detta eller inte"

    Men Socialen hade ringt henne säger Soc till mig. så jag vet ju vad som sker.
    Känner mig ytterst "Fittig, men samtidigt inte..
    Jag vill ju bara barnens bästa och att dom ska ha det bra givetvis.

    I alla fall, så måste jag bara, bara spela med på hela grejen' Som att säga att "Den personen, Hen* som ringde på Soc åt er, är en Jävla idiot som försöker "sätta ditt er typ".
    För dom menar samtidigt på ..Att jag är väl, och ju såklart på deras sida i detta här då? Ja? För att Vi är ju kompisar.. 'mmm', Känner någon annan ett inslag med ett kraftigt "Moment 22 här? ..I Do liksom)

    Och jag ljuger.. och bara tiger och mår skit över hela grejen.
    Och det händer liksom ingenting på Soc heller. ffs. 'Dom la ju ner fallet.

    ..
    Dom får ju aldrig ha reda på det här heller, paret alltså..
    Det finns andra vägar jag har provat ta till mig nu, jag lär Kidsen att dom måste stå upp mot sina föräldrar, men ändå att dom måste vara fortsatt ordningsamma, skötsamma, snälla och visa respekt. I alla fall fram tills 18 år, då bestämmer ändå ens föräldrar oftast över en, det kanske känns länge.. om inget annat"
    Fan. Respekt är också ett utdöende faktum som knappt finns längre.
    Därför lite grann som det ser ut I Sverige just nu som det faktiskt gör. troligtvis.

    Ja en faktor i spelet är det ju defentivt ..sen är där ju andra saker med också i bilden såklart, men det blir till, det sparar jag till ett annat inlägg.
    Detta här är långt nog redan.

    -I alla fall.. "Det här var min "Jag kommer aldrig erkänna!!". Hej.

  • Anonym (Confess)
    Anonym (Henrik) skrev 2021-10-07 19:56:31 följande:

    Det är väl inte ovanligt att inte älska sina föräldrar? Däremot kanske det är lite extremt att önska din döden. Är det för att du känner dig tvingad att älska henne som du i känner hat i stället för att vara neutral?


    Jag känner mig inte tvingad att älska henne och gör det inte heller. Det är mer en kombination av neutral och förakt. Jag har inga minnen av att tycka om henne. Inte heller att hon på något vis skulle tycka om mig. Den dagen hon dör kommer folk tro jag är ledsen och försöka trösta och beklaga förlusten...det är det som förväntas.
  • Anonym (Jo)
    Anonym (Cat) skrev 2021-10-07 16:42:24 följande:
    Att jag älskar att lukta på mina egna fisar 
    Jösses
  • Anonym (tänker på dig)
    Anonym (Aldrig aldrig) skrev 2021-06-28 10:51:04 följande:

    Jag kommer aldrig erkänna att jag gråter och har ångest i stort sätt varje kväll när barnen somnat.

    Att jag är missnöjd med livet jag lever.

    Att jag just nu inte kan göra något åt saken.

    Att jag känner mig så ensam trots att jag har barn och man.

    Att vännerna försvann när jag blev mammaledig och inte kunde haka på allt som vanligt.

    Jag kommer aldrig erkänna att jag inte har någon nära vän som jag kan säga ALLT till.

    Jag kommer aldrig erkänna att jag och mannen inte har någon mer än våra föräldrar att åka till tex på nyår och midsommar. Att vi i 2 år har suttit helt ensamma och ? låssats att vi vill det?

    Jag kommer aldrig erkänna jag ibland bara vill somna in.


    Meeh.. :( Det finns en här ute som tänker på dig.

    Styrke kramar!
  • Anonym (....)

    Jag kommer nog aldrig erkänna...

    Hur jävla ensam jag känner mig!

    Att jag är en dålig mamma!

    Vem mannen jag älskar är!

    Att jag inte alls vill vara singel!

    Mitt liv- en fasad!

  • Anonym (Envackerkvinna.)

    Jag kommer aldrig erkänna att jag har varit otrogen. att jag blivit misshandlad att jag spelar att jag lever ett bra liv men är så olycklig.  


     

  • Anonym (DT)

    Jag kommer aldrig kunna erkänna att jag är fruktansvärt tänd på min bästa väns fru tillika arbetskamrat!

  • Anonym (Boo)

    Jag skulle inte erkänna att jag just nu har heta sexträffar med en person som är så olik mig att båda våra vänkretsar hade flippat om de visste om det. Deras små hjärnor hade exploderat, 100%.

    Vi snackar att Jimmie Åkesson har en affär med lady Dahmer, så har ni en bild.

    Men sexet är great.

  • Anonym (Mannen)

    Att jag raggar kvinnor på FL genom att låtsas vara deras vän och hålla med dem i allt

    Att jag låtsades ha en dejt och köpte hem underkläder och fotade och låtsades haft en dejt 


    Att när jag fått det jag vill ha och kvinnan blir kär i mina lögner så ghostar jag henne, jag njuter när hon blir sårad. Men ger henne skulden att vara klängig brud. 

    Att jag inte ser kvinnor som annat än något som kan roa mig ett kort tag

    Att jag är rätt kass på mitt jobb och mest sitter med mobilen

    Att jag tycker kvinnor är det svagare könet.

    Att jag alltid säger att ensam är stark men känner mig ofta ensam. Något jag dövar med att ha ett litet harem kvinnor att skriva med.


     

  • Meddelande borttaget
  • Anonym (.....)

    Jag kommer aldrig att erkänna att jag njuter av att klämma åt inskränkta, ointelligenta skribenter 

  • Anonym (Micke håller käft)

    Jag kommer aldrig erkänna:
    Att min fru varit otrogen med en granne.
    Att jag ofta bär spetstrosor under mina shorts.
    Att jag är avundsjuk på min brors ekonomiska tillgångar.
    Att jag egentligen inte gillar min skvallerkärring till syster.
    Att väldigt många i min släkt har någon form av NPF-diagnos inklusive jag själv och att jag vet att det går i arv.
    Att jag gillar när det blir konflikter på jobbet.

  • Anonym (Confess)

    Skrev i okt -21 att jag ser fram emot den dagen mamma är borta. Jag väntar fortfarande. 

Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!