• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Docka som ska ammas
  • Familjeliivsfinastenick

Helt ok för mig men jag skulle inte köpa en. Min unge ammar sina vanliga dockor hon har ju sett mig amma lillebror inte behöver hon någon speciell docka eller tillbehör för det.

• puss
    The past is now skrev 2011-04-05 09:18:17 följande:
    Jag var helt övertygad om att det var ett 1:a aprilskämt.

Usch!
    Pussakaninen skrev 2011-04-05 09:20:45 följande:
    herregud...
    varför?
    up yours
  • Envira

De ska väl hellre lära sig att amma ÄR det NATURLIGA, flaskmatning är inte naturligt. 
    Hade jag barn skulle jag inte haft problem att köpa en sån om hon ville ha en. 

• Pussakaninen
    puss skrev 2011-04-05 09:25:25 följande:
    varför?
    Jag vetinte, men ryser när jag ser bilden, tycker att folk hittar på leksaker hur som helst. Hade kännts jätte konstigt om jag hade en dotter som sprang runt och ammade...
    Ung & Gravid -Bebis i Augusti www.mylovingbaby.blogg.se
  • The past is now
    Envira skrev 2011-04-05 09:27:50 följande:
    De ska väl hellre lära sig att amma ÄR det NATURLIGA, flaskmatning är inte naturligt. 
    Hade jag barn skulle jag inte haft problem att köpa en sån om hon ville ha en. 
    Fast det behöv verkligen ingen docka till det. Mina barn ser mig amma det räcker så.

Fattar inte varför flickor ska bli som kvinnor när de är små? Vart tog skriket om jämställdheten vägen? Och VARFÖR VARFÖR ska allt vara i den äckligt fula färgen ROSA? 

• puss
    Pussakaninen skrev 2011-04-05 09:31:48 följande:
    Jag vetinte, men ryser när jag ser bilden, tycker att folk hittar på leksaker hur som helst. Hade kännts jätte konstigt om jag hade en dotter som sprang runt och ammade...
    för att det är en "vuxengrej"?
    up yours
  • puss
    The past is now skrev 2011-04-05 09:39:34 följande:
    Fast det behöv verkligen ingen docka till det. Mina barn ser mig amma det räcker så.

Fattar inte varför flickor ska bli som kvinnor när de är små? Vart tog skriket om jämställdheten vägen? Och VARFÖR VARFÖR ska allt vara i den äckligt fula färgen ROSA? 

för att de ska bli kvinnor när det blir stora? vad är det som är ojämställt menar du?
    up yours
Svar på tråden Docka som ska ammas