• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Docka som ska ammas
  • morochmer
    SjälvaJag skrev 2011-04-05 19:56:08 följande:
    Ska man ge en större penis till sina barn för att visa hur det kommer bli sen också? Lära dom stå och kissa med snoppen. Låtsas att det kom ut en leksakspenis man fick träna med för att stå och kissa, hade ni köpt den till era barn?
    Obestämd Har dina barn aldrig matat sina dockor?
  • Kotte Grön
    Ska man ge en större penis till sina barn för att visa hur det kommer bli sen också? Lära dom stå och kissa med snoppen. Låtsas att det kom ut en leksakspenis man fick träna med för att stå och kissa, hade ni köpt den till era barn?
    Haha! Jag och mina systrar lekte att vi stod upp och kissade ja.
  • morochmer
    SjälvaJag skrev 2011-04-05 19:56:37 följande:
    jag har då inga flaskor i min BH.. hur kan du ens jämföra de två?
    Är inte flaska med ersättning att jämföra med amning? Varför skulle du ha flaskor i BH,n?
  • puss

ok. amma, penis. att du ser ett samband där är ju underbart.
    up yours
  • Kotte Grön
    SjälvaJag skrev 2011-04-05 19:56:37 följande:
    jag har då inga flaskor i min BH.. hur kan du ens jämföra de två?
    Men dom säljer ju knappast lösbröst i leksaksaffären. Vilken jämförelse. Det var top med små blommor på. Inga löspattar.
  • puss
    eftersom du gör kopplningen amning-penis så förstår jag att du är emot dockan.
    up yours
  • Kotte Grön
    puss skrev 2011-04-05 20:01:05 följande:
    eftersom du gör kopplningen amning-penis så förstår jag att du är emot dockan.
  • Lady Dahmer
    mina barn ska sitta och kissa, oavsett om de har snopp eller snippa. Precis som mamma och pappa i den här familjen gör.

men att du drar paralleller mellan amning och stora kukar är märkligt. Hur tänkte du där?
    Gillar du mina inlägg? Läs min blogg! Den är skitbra! - ladydahmer.se/
  • puss
    Kotte Grön skrev 2011-04-05 20:00:13 följande:
    Men dom säljer ju knappast lösbröst i leksaksaffären. Vilken jämförelse. Det var top med små blommor på. Inga löspattar.
    men en liten blomma är ju nästan samma sak som en jättepenis.

för vissa.
    up yours
  • morochmer
    puss skrev 2011-04-05 19:59:46 följande:

ok. amma, penis. att du ser ett samband där är ju underbart.
    Ja, att jämföra flaskning med amning är helt galet men att jämföra amning med löspenisar är vettigtObestämd
Svar på tråden Docka som ska ammas