Inlägg från: Sephrenia |Visa alla inlägg
  • Sephrenia

Docka som ska ammas

Jag kommer kanske inte själv amma om jag nu skaffar barn då JAG har det kopplat till sexuallitet då jag är mycket för vidrörning av bröstvårtor under sex men jag skulle försöka.

Om små barn får reda på vart maten kommer ifrån och vad som egentligen är naturligt är ska det vara tabu bara för jag anser att det är erotiskt för mig? 

• Sephrenia
    vittra skrev 2011-04-05 20:12:18 följande:
    Va? Typ alla kvinnor gillar väl att det pillas på bröstvårtorna under sex, har väl knappast med amning att göra!
    Man torde ju kunna skilja på en sexuell situation där en annan vuxen leker med bröstvårtan på ett upphetsande sätt, och när ett spädbarn ammar för att få mat.

Sen är det väl nog rätt vanligt att man under amningsperioden känner att bröstet mest är för amning och inte för njutningssyfte vid sex, allra helst då det ofta sprutar mjölk till höger och vänster
    Och hur ska jag som aldrig ammat veta att det inte känns likadant när en karl sitter fast med munnen i bröstet och ett barn gör det? 
    Det var min åsikt men jag kommer inte pracka den på något barn det va vad jag ville få sagt som tydligen helt förbisågs.
    morochmer skrev 2011-04-05 20:10:03 följande:
    Vad har du inte gjort med din mun då? kanske tagit en och annan snorre i den? kan du pussa ditt barn då?
    Förstod inte liknelsen alls
Svar på tråden Docka som ska ammas