Inlägg från: Kya |Visa alla inlägg
  • Kya

Docka som ska ammas

MinNatalie skrev 2011-04-06 17:23:42 följande:
    Har läst att många mammor får orgasm när dom ammars sitt barn eftersom livmodern drar ihop sig. Det tycker jag e vidrigt!
    det måste ju vara ett fåtal kvinnor som det händer för. och då är det en ofrivillig orgasm. När man ammar är sex det allra sista som finns i tankarna.
    F och L, mina stjärnor :)
  • Kya
    MinNatalie skrev 2011-04-06 17:29:30 följande:
    Därför att jag läste att någon förknippar bröst och att man suger på ens bröst med sex. Och då kom jag ihåg att jag läste om det en gång. Minns själv när jag ammade att det knöt sig i magen på mig och att livmodern drog ihop sig, men jag skulle aldrig, aldrig kunna omvandla den känslan till en orgasm....usch och fy!
    som sagt, blir det en orgasm så är det en ofrivillig orgasm.
  • Kya

själv tycker jag inte att idén är alltför tokig, men jag skulle inte köpa den dockan till mina barn. mest pga priset, den är säkert inte billig. barnen kan likgärna leka amning med en vanlig docka.

• Kya
    MinNatalie skrev 2011-04-06 17:32:04 följande:
    Jodå det kan dom. Jag vet inte hur du får orgasm men jag måste vara upphetsad för att få det och tycka något är skönt. Men nu är vi lite väl OT Cool
    näedu, en orgasm är en reaktion i nerverna, de stimuleras till kramp. det krävs inte att man är sexuellt upphetsad för att få en orgasm, utan bara en reaktion i nerverna. det är som sagt ofrivilligt för det lilla fåtalet kvinnor som råkar ut för det här.
  • Kya
    MinNatalie skrev 2011-04-06 17:37:04 följande:
    Ja men någon eller något måste ju stimulera nervtrådarna?? Eller kan du bara sitta på en parkbänk och få en?? Flört
    ja, självklart? men det krävs inte en erotisk beröring för att stimulera nerver. utan bara beröring. efter en förlossning är det väldigt mkt i kroppen som ska dra ihop sig, och det händer effektivare vid amning.
    jag måste fråga, får du orgasm nån gång bara genom att röra dina bröstvårtor?

Det finns kvinnor som får orgasm under krystvärkarna också, just för att det trycks mot nerver. tror du att de kvinnorna tycker det är erotiskt att föda barn?
  • Kya
    Kotte Grön skrev 2011-04-06 17:37:07 följande:
    Då måste jag ju bara få kontra med att jag har läst att pojkar (alltså spädbarn) kan få erektion när de ammas. Det har man tydligen forskat om. Blir det sjukt att amma för det?
    pojkar kan ju få fjonge av att vara kissnödiga också, är de barnen perversa då?
    det är ju bara en kroppslig reaktion, för sjuttsingen.
  • Kya
    3barnsmor skrev 2011-04-06 17:45:17 följande:
    hahahaha om man ändå kände det sååå
    haha ja under tiden jag födde barn så förbannade jag snarare sexualdriften, eftersom den hade satt mig i den där sitsen.
  • Kya
    3barnsmor skrev 2011-04-06 17:52:45 följande:
    hahaha samma här Ändå väntar jag fjärde nu.. 
    ja då måste du vara ett pervo eftersom du frivilligt genomgår en förlossning igen.
  • Kya
    MinNatalie skrev 2011-04-06 17:57:44 följande:
    Nej det får jag inte...... Cool

nej precis.
    förstår du inte själv hur vridet du tänker? Orgasmen man kan få vid amning är en kroppslig reaktion, inte en sexuell.

Svar på tråden Docka som ska ammas