• Anonym

Porrfilm!

Jag har kommit på min pojkvän/sambo att när jag har gått och lagt mig smygtittar han på porrfilm, det sårar mig och jag tycker inte att det är acceptablelt. Vad fan! Duger man inte eller??

• Svar på tråden Porrfilm!
  • Anonym

Min man tittar ofta på porrfilm! irreterar mig inte det minsta!

Det betyder ju inte att du inte duger! han gillar väl bara att titta på porrfilm...

• Moch

instämmer med förra talaren...

måste han smygtitta dock?

• Anonym

okej, då fattar jag inte hur alla tjejer tänker. Bara för att det är killar och dom har en svans mellan benen så är det (bara för det är vanligt) okej att dom gör det? Jag är inte feminist eller ngt annat dramatiskt men det väcker ändå tankar. Jag tycker det sårar mig men ska jag bita ihop bara för att alla killar gör det. okej om man föreslår att kanske kolla på det tillsammans en oh en annan gång.. men i hemlighet, är det inte okej för mig

• varfördåför

min sambo får titta såmycke han vill på porr (jag också btw) så länge hans tittande inte gårut över mig, dvs att jag inte får det sex jag vill ha bara för att han tittar på porr o har sex medsigsjälv.

• Shy Lips

Här är en tjej som är en stolt porrfilms-tittare
    Med eller utan pojkvän.

• Anonym (-)

har inget emot porr , men tycker att det är osmakligt att titta när den andra är hemma!

antingen så tittar man tillsammans el. så tittar man när den andra inte är hemma!!!

• Anonym

Fast han kanske vet att du inte gillar att han ser på porrfilm och därför gör han de i smyg, kan ni inte titta tillsammans!

• Pfaff

Så ska du inte absolut inte ta det!
    Prata med din sambo om varför han tittar och sen om hur DU känner för det.
    När jag blev ihop med min sambo så hade vi ungefär samma problem men nu vet jag att det inte är fel på mig utan det är hans nyfikenhet. Numera händer det att vi tittar tillsammans, det finns faktiskt de filmer som är lite tändande ;0)
    Lycka till och lyssna på vad han har att säga

• varfördåför

han kanske tittar i hemlighet jusst för att han vet att det inte är ok för dig.. det kasnke är jusst för att inte såra dig han gör det i hemlighet.. har du pratat med han om det?

• Shy Lips

Han kanske är rädd för att få skäll, kan det vara så?

Svar på tråden Porrfilm!