Porrfilm!
Jag har kommit på min pojkvän/sambo att när jag har gått och lagt mig smygtittar han på porrfilm, det sårar mig och jag tycker inte att det är acceptablelt. Vad fan! Duger man inte eller??
Jag har kommit på min pojkvän/sambo att när jag har gått och lagt mig smygtittar han på porrfilm, det sårar mig och jag tycker inte att det är acceptablelt. Vad fan! Duger man inte eller??
men handen på hjärtat hur många fantiserar om misionären med sin partner då de har sex med sigsjälv då.. offtast fantiserar man ju ändå om andra människor o plattser?! bedrar man inte då då?
Jag tycker verkligen inte att det är ok om du inte själv tycker det. Jag förstår inte alls varför det är ok att ena parten kollar på porr även om den andra inte gillar det.
Är det någon jävla sanning som människor som smygtittar på porr har kommit på?
Tittar han på porr i hemlighet visar det ju att han vill hålla det borta från dig, och då finns det säkert andra saker han inte heller talar om.
Om du känner att det är olustigt att han tittar på porr när du inte är med ska du säga det. Ett sånt enormt behov är det inte för män, det borde vara att förringa dem.
Säg det tydligt och klart att porr kollas det bara på om du är med!!
Vanlilj;
Jag tycker att det är sorgligt vilken inställning vissa har. Jag tycker också det känns som en viss bedragelse när killen smygittar på p-rullar. När jag ligger i rummet intill. Dessutom är det mest brudar på filmerna. Sitter han och kåtar upp sig på en brud på film kan han göra det i verklighet. Jag är sårad och jag kommer inte att ändra min åsikt. Tack för ditt stöd;)
shy lips & Julias mamma--Vad gör man när man döljer något då och går bakom någons rygg?????
TS- Så lite så. Jag håller med dig! Hoppas det ordnar sig för dig! Kram Sofie
Film, det är bilder som rör sig snabbt i följd.
Bilder. Inget annat.
Bara för att man väljer att titta på dessa bilder så betyder inte det att ens partner inte duger.
men om han tillfredställer sigsjälv då du laggt dig utan att titta på p-rullar, berättar han det då? eller behöver mn inte berätta o man inte tittar på porr samtidigt? räknas det inte som att bedra om han tillfredsställer sigsjälv utan filmer?
FAN vad irriterad jag blir, vad många det är som svamlar om; "han är i alla fall inte otrogen". Vad fan, ska han ha en klapp och tack för det eller. "tack lilla gubben för att du inte har sex med andra" Jag är tacksam. SJUKT!
Har ni pratat om porr tidigare? Är det att han tittar på porr eller att han tittar i smyg som är problemet?
Om du inte har något emot själva porren så kan du väl prata med honom och förklara att du känner dig förbisedd/osexig/otillräcklig när han tittar.
Om det är själva porren som är problemet så blir det ju värre.
Jag håller med Vanilj.... Då kan man lika gärna gå ner till den snygga, unga grannen och titta på henne- samma sak! Visst alla tycker och tänker olika.
Men smygtitta gör man ju för att ingen annan ska se, speciellt inte tjejen. Då vill han ju inte ha med tjejen att göra dom stunderna och han måste ju känna att han gör nåt som sårar den andre om han smyger. Varför inte då titta ihop?!