Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Molo Lagersalg Vår 2011!

Buttelina skrev 2011-04-28 20:12:44 följande:
    vilken dag? beror lite på vilken vecka det blir och vilken dag mina "ordinare" reskompisar vill åka
    ränas jag till ordinarie ;) HAHA ;)...........
    maugu skrev 2011-04-28 20:01:27 följande:
    Hej!Jag undrar om någon kan tänka sig att vara ombud? Inboxa mig isåfall.Mitt bidrag blir till DIN resa
    har ingen å shoppa åt än så bara hojta:) eller inboxa tar emot max 2 beställnignar har ja tänkt denna gången!
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    Busbellan skrev 2011-05-03 07:46:31 följande:
    kombinationer är inte så stor mening att tänka ut eftersom man inte har en aning om vad som finns där
    Man tar helt enkelt sin sopsäcka man får på vägen in, fyller den med allt man öht kan tänka sig att köpa, sen sätter man sig någonstans och sorterar.
    Sedan görs hela proceduren om igen
    ja kommer åka på onsdagen åker via ljungby =).......f åse hur mga vxö bor det är som ska med
  • Greksmurfen
    Busbellan skrev 2011-05-03 08:48:42 följande:
    Åh vad bra, då kan vi ju se hur många som är med i varje bil som går förbi här
    Är vi inte många så får vi väl packa ihop oss i en

Vilken tid är det de brukar öppna på onsdagen?
    kl 14 =)..s ådet blir tidigt då vi kööööööööar =P haha
  • Greksmurfen
    Buttelina skrev 2011-05-03 15:24:35 följande:
    åh jag hoppas att det blir den 1e som det startar.. då hinner jag göra tenta 8-10 och sen åker vi
    ulalala ;).....
    johanna mamma till 2 skrev 2011-05-03 15:37:42 följande:
    Blir det det 1e blir det en bra födelsedagsresa! Fyller jämt 3dar efter ;)
    har du bestämt hur du vill göra ;).............vi kan se hur mga vi e när det börja närma sig om vi ska ta två eler en bil från vxö=)......e ju nga ljungby bor med som ska med...å nga från växjö som ja vet e spekulanter=)......åså du å ja å Butte =P

DUNIS: gå online på fejjan lite =P behövar snacka..=P
  • Greksmurfen

tro bara det är första dagen.....Blir ju bil ifrån växjö med en eller två st. kanske kan parera det på ngt sätt.
    Johanna K har ju 7 sitser i sin bil och jag har ju 5. vi åker ju via ljungby å örkel så på ngt sätt kan man ju ordna up det lite kanske =). vet inte hur mga det är ifrån växjö som åker...

• Greksmurfen
    Smultronhjärta skrev 2011-05-10 14:40:09 följande:
    Min barndomskompis skulle nog gärna åka i den där Växjöbilen om det finns plats-hon bor i Gemla
    det går bra =)...........
    Buttelina skrev 2011-05-10 16:21:37 följande:
    är det nån som i så fall ska åka torsdagen eller fredagen den 27e?

Jag funderar på att skita i att åka Obestämd
    =( ja saknar ju dej juh =(........det går inte lösa på ngt sätt om ons
  • Greksmurfen
    Greksmurfen skrev 2011-05-10 16:42:22 följande:
    det går bra =)...........
    Buttelina skrev 2011-05-10 16:21:37 följande:
    är det nån som i så fall ska åka torsdagen eller fredagen den 27e?

Jag funderar på att skita i att åka Obestämd
    =( ja saknar ju dej juh =(........det går inte lösa på ngt sätt om ons
    ivärsta fall får ja hjälpa dej ;) men vill gärna se dej live juh =/
  • Greksmurfen

MEN du kan inte ta tåget över ;) å åka med oss tillbax =) lr ngt =).............salg e ju inte salg utan butte =/...LOVAR å roffa åt mej gobitar till dej =)..ska ju inte ha med melina denna gången ;) så ja har ju 2 händer =P

• Greksmurfen
    Buttelina skrev 2011-05-10 17:01:06 följande:
    ja det vill jag med. känns så triiist. hoppas in i det sista att det blir nästa onsdag eller den 1e haha
    VI hoppas på den 1 =)..........med tanke på att ingen info kommit ut knappt så tror ja på den 1 ;e det e ju bara 2 v till den 25 så vi hoopas på det =)
  • Greksmurfen
    Buttelina skrev 2011-05-10 17:05:06 följande:
    du är så söt hmm tanken var ju att jag skulle åka med en annan vän.. och ta tåget vågar jag inte. jag har inget lokalsinne
    hmm =/.......ja mitt lokalsinne e ju inte det bäsa heller =/ annars kunde ja säkert mött upp på ngt sätt =/.....MEN moa ska inte över?!? hon har ju åkt så flera ggr ? om hon nu åker senare ?!?....

jasså åka med en annan vän på ons ?!? =P.......... men som sagt blir det den 1: då e det du jag å gpsen ;).......HAHA......
Svar på tråden Molo Lagersalg Vår 2011!