Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Molo Lagersalg Vår 2011!

Busbellan skrev 2011-05-10 20:46:46 följande:
    Hör med LJ2, jag åker med i hennes bil, men vågar ju inte lova något om plats. Men kan tänka mig att det kan finnas någon plats
    ev så kan ni alla åka med i växjö bil=) så blir det ännu bättre ;) kommer ju ev åka två bilar =) en 7sitsig å en 5 sitsig=) beror ju helt på om vi kan fylla=)men vi åker ju via ljungby=) har brobizz å gps.

ev så kan det finnas plats för malmöbor med...;).....alt beror på datum så att säga =P innan vi vet mer ;)..... så tycker vi bör få det snart =P
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    LJ2 skrev 2011-05-10 22:29:16 följande:
    om inte hilla skulle ha den,  =) *åkte med sist, o pratade om det innan såg jag*
    ja, vi tar båten.. tycker det e smidigast så.. =)
    ev är de fler av systers kompisar som ville åka, ska kolla upp det med henne nån dag om hon hört mer om det.. isf går det ev 2 bilar härifrån..
    antingen det eler så är vi ju fler som sluter upp i ljungby ;)

hmm kom på att blir salgen den 1 juni så kan dem om vill åka med mej hem ifrån sthlm den 31:e
    har skolexamination då, dock så får man ju ta tåget hem typ ;)
  • Greksmurfen
    Duntoffla skrev 2011-05-14 20:24:11 följande:
    Ja, det verkar onekligen så, om det inte är veckan efter men jag tippar på 25:e osv
    ja vill ha den 1 juni passar bäst då =P...............
  • Greksmurfen

jo dem har alltid haft när ja varit där =)....å so mmest tro ja att ja växlat runt 8000sv..... men du kan ju ringa dem =) säg till att fler växjöbor kommer växla t sig med =p e ju både hilla å jag med minst =P

• Greksmurfen
    Griffelfot skrev 2011-05-15 08:34:34 följande:
    Jag med :-P
    ;)...........

har lite granna i salg kassan bara =/.....tro dock ja ska ta å växla det så att ja inte tar av dem iaf =P...ska ändå ner på stan imorn maxen har sjukhusbesök x2 sen besiktning.......
  • Greksmurfen

här är med pengarna växlade nu........hmm bara växlat lite över 13 laxar =O hujeda mej ;)...å nej det e inte bara mitt hahahaha

nu e det dax å lagaa pastasallad =) mumma =).............

• Greksmurfen
    lillronya skrev 2011-05-26 07:22:45 följande:
    Bah! Varför Vaknar barnen 5.45 när jag är salgbakis?
    WORD =P hahhaha...melina e pigg å alert 05.30......å ja salgbakis e ju bara förnamnet =P hahhahaha...vi va hemma 00.30 här =P
  • Greksmurfen
    LJ2 skrev 2011-05-26 12:13:23 följande:
    de va de första sonen såg tufft!!
    o sååå snygg grön ju!!!
    det e på overallerna med =) dem där frost som var för 300dkk ;).............så lilla melina ska ha kompass på sin overall med =P hahha
  • Greksmurfen
    LJ2 skrev 2011-05-26 12:20:30 följande:
    de va dom jag köpte, en svart o en grön åt sonen
    letade till lillan med, med de va slut =(
    hoppas de lägger upp fler till lör :-P
    og med en svart å grön till maxen :) stl 110 sen blev det en i stl 92 till melina och jag hade en svart 98 men den fick griffelfot till sin son .. sen blev det en 116 rosa till brorsdottern med
    '
  • Greksmurfen
    h80 skrev 2011-05-27 21:54:49 följande:
    Vad hittade ni för filtar?

Är det någon som vet om det är nån ide att åka på söndagen? (liiite sugen på en sväng till)
    ta söndag då ;) ...vi funderar på en tripp då =P
  • Greksmurfen
    RååSa BuBBlan skrev 2011-05-28 16:50:29 följande:
    Å va det så dåligt utbud?   Brukar ju alltid finnas massa fint på Molo jue...
    =/............. jag hoppas på fint sista utbud imorn ;) muahaha tar oss en extra tur dit vi växjöbor... de kanske tar fram de fianste till sist =P hahha...
  • Greksmurfen

ja då ses vi imorn girls............thea, butte å h80......

girls just wanna have fuuuuuuuuuuun.ohhhh girls just wanna have fFUN ;) nananannanana.....

Svar på tråden Molo Lagersalg Vår 2011!