Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Molo Lagersalg Vår 2011!

lillronya skrev 2011-05-22 22:28:01 följande:
    HÄrligt!
    Duntoffla skrev 2011-05-22 21:23:15 följande:
    Jag och Preggi kommer fredag och åker lördag. Säg bara till vad vi ska ta med/köpa
    Åh vad roligt!
    Gör som vanligt, tänkte jag skriva.
    Ta med vad ni vill dricka och om det är nåt speciellt ni väl äta.
    Vi fixar pizza gemensamt på fredagkväll.
    Haha

OK, några sovgrejer?
  • Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2011-05-23 10:05:48 följande:
    Idag är det MÅNDAG! Sällan är man väl så glad över en måndag som när det är salg på onsdagen

Ni är så tysta flickor! Jag har salgfjärilar i hela magen och längtar som en toook! Det är sååå mkt jag vill ha, hoppas där finns lika mycket som i höstas för då var jag såå sjukt nöjd med inköpen... Undrar om pengarna räcker till allt vi behöver. Å ja, jag menar BEHÖVER, Lia har ingenting till hösten, så storlek 86 ska inhandlas...

Andreas sa igår att "Lea har ju inga kläder!" (vad han menade var att han inte hittade något att sätta på fast det finns rätt mycket, dock mest klänningar och enfärgade leggings) Smart att säga något sånt innan en salg. Det är ju lika med att KÖP HELA STÄLLET i mina öron

Hursomhelst har hon typ 4 bodys så det ska det bli några och suits i större storlekar. Till Noel har jag faktiskt ingen förhoppning att hitta något som faller i smaken. Vi får se, han skulle verkligen behöva lite munkjackor och liknande. Han har bara tunna långärmade men det är ju bra att ha zipjackor över T-shirts. Häromdagen fick jag tråkla på honom en för liten Katvigjacka
    lillronya skrev 2011-05-23 10:18:26 följande:
    Känns helt overkligt att det är i övermorgon!
    Har inte hängt här heller så den rätta salgkänslan har inte alls innfunnit sej än.

Behöver faktiskt en hel del till barnen och det känns ju bra.
     Har du lyckats få ihop lite slantar nu? Hade du inte mkt ute på Blocket?

Mina Traderaauktioner gick ut igår och gick faktiskt bra (vuxenkläder) men de pengarna ska sparas till annat kul

Kommer växla in 1000 danska till och sen får det vara nog.  
  • Duntoffla
    lillronya skrev 2011-05-23 10:48:00 följande:
    Ja det har ordnat sej nu.
    Hade lite och så ringde svärmor idag och frågade om jag behövde låna.
    Har inte velat fråga. Gissar att mannen min har ett finger med i det där.

Jo jag har ute på blocket men har inte sålt något alls.

JAg ska lägga ut en del på T i vuxenkläder. Tänkte på dej då.
    Gillar du Cream? Tror det heter så väl?
    Vad skönt! Bra man du har

Ja, jag gillar Cream, fast mer deras basplagg. Har några leggings och en underklänning. En del saker är fina medan andra är för "pråliga" för min mesiga smak
    Flock skrev 2011-05-23 11:04:35 följande:
    Haha, Vilket perfekt uttalande innan salg! Då kan du shoppa loss nu!
     Eller hur? Smart liksom. Han vet ju hur jag är. Nåväl, kanske är dåligt samvete för att han lämnar mig och kidsen i 5 dagar för en fiskeresa i Norge
    Flock skrev 2011-05-23 11:02:57 följande:
    Fy, bubblan vad det börjar pirrar i min mage, nu när jag läste 1 o1:s sms.!! Jisses, vad jag längtar!! LÄNGTAR!
    Synd att inte vi hinner ses, det hade varit kul. OT men passade den där tröjan? Skip-a-beat?

• Duntoffla
    lillronya skrev 2011-05-23 11:17:05 följande:
    Ja han är minsann rätt bra.

Då kanske jag inte ska lägga ut kläderna på T än då?
    Leggings och underklänningar finns i högen.
    Fast du är ju mkt mer "petite" än vad jag är så troligen passar de inte mig...
  • Duntoffla

Flock- kul att den passade! Hoppas vi ses på fredag då!

• Duntoffla
    Griffelfot skrev 2011-05-24 06:57:46 följande:
    Tips på mat mottages gärna! Inspirationen har försvunnit
    När jag var sist hade Lalalong gjort goda pitabröd med fyllning. Sånt, wraps och liknande är smidigt
  • Duntoffla
    OsynligtSmåkryp skrev 2011-05-24 21:38:44 följande:
    Ni får ha det underbart kul nu i veckan!!! Själv ser jag fram emot att få se vad Grekis kan leta fram till mig för 5500dkk, borde kunna bli en ljuvlig hög! Kommer man inte iväg själv så är iaf ett bud guld värt!!!
    Oj, det blir nog en härlig hög!
    h80 skrev 2011-05-24 21:45:57 följande:
    ÅÅhhh jag är så avundsjuk på er som ska iväg imorgon. Jag måste vänta ett dygn till. Ni måste lägga upp bilder så vi har nått att drömma om Guld i mun
    Och jag flera dygn till. Känner mig aptrött. lagom att man blir sjuk nu.
  • Duntoffla
    LJ2 skrev 2011-05-24 21:48:29 följande:
    hmm.. jag va hemma runt 1 sist.. tro INTE jag lägger upp bilder då?
    sorry.. :-P
    e ju en bit o köra, men de som bor i malmö kanske hinner upp med sina bilder, om de orkar.. =)
    jag kommer va nyfiken på alla bilder där med!! se va andra hittade o inte jag
    Haha, det är lugnt. Skämtade bara. Vet hur dödligt trött man är! Mina bilder kommer typ söndag kväll
Svar på tråden Molo Lagersalg Vår 2011!