Molo Lagersalg Vår 2011!
Grekis- kan bara kolla fb via iphonen och jag kommer inte in i en del grupper. Vet inte pm chatten funkar heller. Blir knäpp, vill ha internet som funkar nu
Grekis- kan bara kolla fb via iphonen och jag kommer inte in i en del grupper. Vet inte pm chatten funkar heller. Blir knäpp, vill ha internet som funkar nu
Åh jag vill ju vara med på träff ju, kunde ju inte sist. Typiskt att nästan alla ska på onsdagen denna gång*surar som en 3-åring*
Grekis- testa att inboxa på fb
Lillronya- ja det vore kul! Du kanske kan övertalas till att åka en dag till
Det blir en ensam resa ner, verkar bli själv pm nu inte stökis kan då förstås men det berodde väl lite på vilken helg. Nåja får väl åka själv annars...
Lilla ego skulle åka ons om hon ska åka. Har för mig att hon skrev att hon inte var säker.
Griffel-jag åker fredag och tänkte gå på lördagen
Griffel- jag åker från sthlm
Solo- det hade varit superkul men jag förstår att du har lite annat att göra
vet du om Lisa ska ner i år? Kanske fullt upp med flytt och så förstås.
Osynligt småkryp- varifrån åker du? Med risk för att låta skittaskig så åker jag helst utan barn. För mig är det en resa för att "slippa" barn ett par dagar och bara träffa kompisar. Känner mig dum som säger det men jag måste vara ärlig om jag ska åka 140 mil t
De fyller på. Man kan hitta saker på söndagen som inte var framme på onsdagen. Alla dagar är värda att åka på
Tänkte en kort bit är ju ok men du bor väl också här runt Sthlm?
Lalalong- ska du åka lördag? Då kanske vi ses där. Är det nya stället svårt att hitta till? Finns det gott om parkering?