Inlägg från: Lalalong |Visa alla inlägg
  • Lalalong

Molo Lagersalg Vår 2011!

Hehe... Ja, det kan vara någon timme kvar innan dom behagar asa sig ur lokalen

Klara 060504, Alva 100117
  • Lalalong
    OsynligtSmåkryp skrev 2011-05-25 19:51:13 följande:
    Jag är också skitnyfiken på vad Grekis lyckats hitta till mig (barnen)!
    Sambon frågade imorse hur mycket jag hade gett Grekis att handla för..."Det behöver inte du veta", svarade jag lite med glimten i ögat.
    Han gissade på 10.000:-.
    "Nä, men 7.000:-".
    "Fan, jag har alltså sparat 3.000:-!"

Ja, så kan man ju se det hela.
    Haha, skön inställning! 
    Tjolla har ju inte riiiiktigt så mycket att handla för för min räkning, men lite godbitar får jag nog för 800 dkk  
  • Lalalong
    Ocikatten skrev 2011-05-25 19:54:48 följande:
    Är ju nyfiken i en strut så jag smsade Lillronya och de är på väg från Danmark nu, nästan slut på pengar. Så jag antar det varit en bra dag?!?
    Låter lovande!!
  • Lalalong
    Lilla Ego 07 skrev 2011-05-25 19:58:49 följande:

Har någon hört nåt om vad som fanns då?? om det var en bra salg eller en helt outstanding bra :)

By the way, jag kan inte sätta in smileys längre, trycker o trycker men det sker ju inget, är det bara jag el?

Testar

Guld i mun 
  • Lalalong

Det funkade bra!

Skumt att det inte funkar för dig Lille Ego 

• Lalalong

Åhh, nu börjar det trilla in lite allmänna salgbilder på Tjollas facebook Tungan ute

• Lalalong

Vågar knappt säga det för jag har kanske drömt... Men det verkar bli en liten salgrunda för mig ändå!!!! Tjolla köpte ju fina saker till mig men det är klart att det lockar att åka själv!! Så när mattias helt out of the blue tyckte att det kommer bli en halvtaskig sommar med flytt och allt så vi kanske skulle ta en tur till kph på söndag och gå på zoo och salga, så kan jag ju inte låta bli att juuuubla!!!

• Lalalong

Ja, jag är jätteglad! 

MEN, han har nu erkänt att han egentligen inte är speciellt sugen på Zoo utan det var mest för att jag skulle slippa åka själv och så. Han vet hur tråkigt jag tycker detta med flytten är så det var mest för att pigga upp mig! Men han följer med på söndag

Nu är det dock så att jag och en kompis skulle stå på loppis i Lund i morgon men vädret ser inte så lovande ut. Så kanske det inte blir nåt och då kan jag ju åka på lördag istället så jag får träffa några av er roliga! Om Mattias ändå inte nödvändightvis vill med menar jag

Hur ser det ut inför lördag? Finns det någon ledig plats någonstans...?  

• Lalalong
    Everlonn skrev 2011-05-26 14:33:18 följande:
    Japp men från malmö..Men tar du dig dit så kan du åka i vår bil  
    Ja, till Malmö tar jag mig lätt ju!

Men jag vet inte hur det blir förrän mitt på dagen i morgon! Jag har ju lovat bort mig på loppis först och främst, så är vädret okej så får jag åka på det!
    Vi skulle höras av mitt på dagen och bestämma slutgiltigt, så kan du vänta så länge med besked så hör jag av mig i morgon!!  
  • Lalalong

Jag har lite noll koll på var folk kommer ifrån Skäms
    Var ska du åka ifrån Flock? Jag tar ju mig från Sjöbo till Malmö, om det nu blir nåt. Men jag antar att det är på helt fel håll?

Svar på tråden Molo Lagersalg Vår 2011!