- 

Ah, ja det var ju som jag trodde helt fel då. Vad synd!Flock skrev 2011-05-26 16:39:03 följande:Hoppar gärna på längs E4:an, vid Östra ljungby, Åstorp, Helsingborg. Ah, ja det var ju som jag trodde helt fel då. Vad synd!Flock skrev 2011-05-26 16:39:03 följande:Hoppar gärna på längs E4:an, vid Östra ljungby, Åstorp, Helsingborg.
- 

Nu kommer jag och frågar igen. Alltså även om Butte och Flock och jag ska med. Finns det ändå en plats över? Eller menade du att även om båda vill med så finns det en plats till mig?Everlonn skrev 2011-05-26 16:50:25 följande:Smidigt Nu kommer jag och frågar igen. Alltså även om Butte och Flock och jag ska med. Finns det ändå en plats över? Eller menade du att även om båda vill med så finns det en plats till mig?Everlonn skrev 2011-05-26 16:50:25 följande:Smidigt  

Så var det bara hemresan att lösa  

Jag har nämligen en kompis som vill med  
- 

Hehe, okej!Everlonn skrev 2011-05-26 17:09:33 följande:Njaej..Det är jag, maken, flock, Butte, du så är bilen full Hehe, okej!Everlonn skrev 2011-05-26 17:09:33 följande:Njaej..Det är jag, maken, flock, Butte, du så är bilen full Men jag förmodar att vi vet ikväll om Butte ska med..Och Flock skulle prata med maken sin.. Men jag förmodar att vi vet ikväll om Butte ska med..Och Flock skulle prata med maken sin..

Så just nu har jag inte en aning  
 Vi får se helt enkelt. Ska inte Butte med så vet du att vi finns! Kollade olika väderkartor och blev rätt säker på att det blir lördag för oss! Men vi kör själva om det inte får plats, så det löser sig  

Brobizz kan jag fixa, om det blir en bil!
- 

HihiEverlonn skrev 2011-05-26 17:15:47 följande:Jag som tänkte att vi inte kommer att få nån i bilen ha ha HihiEverlonn skrev 2011-05-26 17:15:47 följande:Jag som tänkte att vi inte kommer att få nån i bilen ha ha Och nu blir det fight om platserna Och nu blir det fight om platserna Nä då..vi får vänta och se helt enkelt Nä då..vi får vänta och se helt enkelt 

Blir det i olika bilar lyckas vi kanske också få sällskap om vi fiskar tillräckligt länge  
- 

Hihi, slog mig just att jag ska ut med jobbet i morgon kväll. Lär blir seeent. Och lite dricka.. Hej och hå och så en salgmorgon på det  

- 

Salg salg salg!!! 

Var bara tvungen att ta en snabbis in under min sjukt stressade dag! Ska snart åka till Malmö med kollegorna och bowla och käka middag! Sen en viss person slutade jobbar jag på en underbar arbetsplats där vi verkligen har galet roligt tillsammans!
- 

Hade rekomenderat antingen att åka in i Hörby och stanna på Kvantum, som ligger vid stora rondellen.Flock skrev 2011-05-27 14:47:40 följande:Vet du om det finns någon samåkningsplats vid väg E 22 och väg 13?? Mannen i huset bör väl komma från Höör. Hade rekomenderat antingen att åka in i Hörby och stanna på Kvantum, som ligger vid stora rondellen.Flock skrev 2011-05-27 14:47:40 följande:Vet du om det finns någon samåkningsplats vid väg E 22 och väg 13?? Mannen i huset bör väl komma från Höör.
 Eller att följa E22 lite norrut och stanna vid Ekerödsrasten.
 Din man får ju då också åka från 13 ut på E22 och åka en liten bit norrut. Men där är lätt att stanna.
 Har sämre koll neråt. Skulle vara vid Rolsberga eller nåt i så fall... Men det är ju också en bit från Höör!
- 

Enligt Eniro tar det 8 min från Hörby till Ekerödsrasten. Nu är det ju räknat inneifrån centrum, så det tar nog inte riktigt så lång tid. 
 På kartan ser det ut som att det skulle kunna gå att snedda på mindre vägar direkt från Höör också. Det beror ju på hur mycket äventyr man vill ha  

kartor.eniro.se/m/amjFG

- 

På väg heeeem!!! Precis över bron. Utbudet var lite si så där, ändå är jag nöjd med dagen och köpen :) 

Butte: everlonn hälsar att tyvärr så knep Duntoffla lurven! Hon hade inte mobilen med in så hon så inte ditt sms förrän vi var på väg hem!
- 

Tjolla: neej, tyvärr :( 
- 

Bara hem och duscha och vidare på kalas! 

Barnen är sååå fina i sin nya luvklänningar (stadsfjärilar). Alva har ministars leggings som jag hittade i 86, skitfina!!! Och sitter väldigt bra på längden! Klara fick ta nya rosa bubbel-tights. Är egentligen inte alls samma rosa som i klänningen men det dög och jag är salg-trött och samtidigt sugen på att prova kläderna ;). Bilder på alla köp kommer ikväll :)
- 

Tjolla: åh! Jag hittade dom bara i 92, men det fick det bli :). Så varsinn luvklänning, varsinna bubbeltights och varsinn londontröja! Det var vad jag köpte samma av till dom! Får ju erkänna att jag är en sucker för syskonmatchningar ;). Därför var der ju tippen toppen att dom klänningarna du hittade till Alva, har Klara samma i ;) 
- 

Jag känner mig oförskämt pigg faktiskt!! 

Då åkte jag ändå på kalas direkt när jag kom hem, ilade hem och sov några timmar, sen var jag uppe mellan 00.30 och 3 i natt eftersom jag lovat en kompis att vara fyllechaffis.
 Gissar på ett bakslag framåt eftermiddagen  

Innan dess ska jag hinna med en cykelrunda. Ska cykla tjejvättern (10 mil) om en vecka och har inte börjat träna ännu . Dags att sätta fart nu. Idag! . Dags att sätta fart nu. Idag!

Jag är väldigt besviken på utbudet i 80/86 (och 74 där jag ville ha knickers)... 80 var det minsta bordet jag sett. 74 fanns det inte ens något bord som hette på flick (ingen röd ballong som det stod 74 på). Men jag köpte ju lite till Alva på 92 istället. Dock blev det som vanligt mer till Klara än vad som varit tanken.
 I stort är jag i alla fall nöjd. Pengarna gick ju åt, så lite fint måste jag ju hittat  

- 

Ja, man behöver nog åka onsdag egentligen. Det är ju bara det att det är helt omöjligt att få semester med så kort varsel... Jag får ta semester varje onsdag hela novemberTjollabolla skrev 2011-05-29 09:29:32 följande:Men OJ var det så illa?! Flick 80 hade 2 bord i onsdags och 74 bordet var ganska så stort, där fanns en hel del. Ja, man behöver nog åka onsdag egentligen. Det är ju bara det att det är helt omöjligt att få semester med så kort varsel... Jag får ta semester varje onsdag hela novemberTjollabolla skrev 2011-05-29 09:29:32 följande:Men OJ var det så illa?! Flick 80 hade 2 bord i onsdags och 74 bordet var ganska så stort, där fanns en hel del.
 Bara att konstatera att det blir till att åka onsdag alltid framöver då!!

Pojk 110/116 hade ju oxå massa fint i onsdags, många t-shirts jag hade nog 20 st i min hög innan jag gallrade...  
- 

Jag kom precis hem efter en runda på 3 mil. Det tog 2 timmar så det är ju ingen högre hastighet jag håller. Men det är bra för att vara migOcikatten skrev 2011-05-29 10:13:00 följande:Sen finns det ju en part till att ta hänsyn till - jag ÄR ledig på onsdagar men såklart var maken borta denna onsdag! Han får icke resa någonstans i november! Han får icke resa någonstans i november!  

Du får nog ta den där cykelturen i vinden i eftermiddag om du ska cykla Tjejvättern...   
 Har massa ork kvar i kroppen (dock jääävligt ont i häcken ) så med lite mer träning ska jag nog kunna ta mig i mål på tjejvättern om två veckor. ) så med lite mer träning ska jag nog kunna ta mig i mål på tjejvättern om två veckor.
- 

Har faktiskt ingen aning om var orken kommer ifrån... Trodde jag skulle vara död idag! Men jag är hur pigg som helstlillronya skrev 2011-05-29 10:21:06 följande:Wow att du har orkat! Har faktiskt ingen aning om var orken kommer ifrån... Trodde jag skulle vara död idag! Men jag är hur pigg som helstlillronya skrev 2011-05-29 10:21:06 följande:Wow att du har orkat!  
 Även efter min lilla cykelrunda  
- 

Multiflower kallar jag den där... 

- 

Den heter miniflowerLJ2 skrev 2011-05-29 17:13:15 följande:va heter de små blommorna då? Den heter miniflowerLJ2 skrev 2011-05-29 17:13:15 följande:va heter de små blommorna då?
 jaja, tro alla vet vad de är ändå iaf