Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Molo Lagersalg Vår 2011!

Duntoffla skrev 2011-05-18 15:40:52 följande:
    Ja jag fattar verkligen inte grejen med att de ska vänta så länge. Särskilt irriterande när jag förrut åkt tåg ner, biljetterna blir ju dyrare och dyrare för varje dag
    Fast jag fyndade ju tågbiljett från Sthlm - Köpenhamn för 31 kr sist bara några timmar innan avgång  Så ibland kan det vara bra med, men det är klart är väntan är seeeeg. Förstår att ni sitter här och dregglar och längtar hela dagarna

Skulle någon av er vela shoppa lite extra så kan ni gärna inboxa mig Drömmer Har inga höga krav alls, vill mest ha lite flick-bebiskläder i 68 och uppåt
    Milla 090316 ♥ Freja 110505 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    Duntoffla skrev 2011-05-18 17:05:04 följande:
    Ja, alltså samma dag kan det ju bli superbilligt. Om man vågar vänta. Det har inte jag vågat, vill inte riskera att inte komma iväg

Inboxa mig så kan jag nog shoppa lite  
    Ja, det var ju iofs på Tradera men trodde inte mina ögon när jag vunnit auktionen

Gulle dig Hjärta Inboxar ikväll
  • solouniko
    OsynligtSmåkryp skrev 2011-05-24 21:38:44 följande:
    Ni får ha det underbart kul nu i veckan!!! Själv ser jag fram emot att få se vad Grekis kan leta fram till mig för 5500dkk, borde kunna bli en ljuvlig hög! Kommer man inte iväg själv så är iaf ett bud guld värt!!!
    Hoppas hon hittar mkt fint till A som vi kan ta över sen
  • solouniko

Underbart att vakna till massa fina molosar Så mycket fint ni köpt allihopa, jag är inte alls avis Åh många som fyndat filtar verkar det som? Hoppas dem finns kvar tills på lördag

• solouniko
    Tjollabolla skrev 2011-05-26 09:04:18 följande:
    Där fanns väääldigt många fotbollsfiltar och kattfiltar. Inte en enda dockhus, jag var först dit Det som vi veeeeeeerkligen behöver! Måååste ha en...
    Åh, jag får hoppas att Dunis hittar en kattfilt åt mig då Synd att den inte fanns, du får tvinga Ängeln att sälja sin
  • solouniko

Åh vad jag ÄLSKAR dessa tröjor med spetskant alltså! Helt uuuunderbara Drömmer om bambi, gemstones, röda korset tröjan och dockhuströja med spetskant I Loooove! Bästa modellen ever ju!!

• solouniko
    Tjollabolla skrev 2011-05-26 09:13:02 följande:
    Ja jag får väl det! Butte har lovat hålla koll idag och Everlonn på lördag, men jag har inga förhoppningar om att den kommer finnas.
    Jag grep en som jobbade där oxå igår, först i lokalen var jag och sprang till filtarna, hon stod bredvid o jag bara; Ingen dockhus?! INGEN DOCKHUS ALLS?!
    Öhh, hon förstod inte vadjag sa ens. Jag bara "DOLLHOUSE!"
    Hon hade nog kunnat tänka sig att spärra in mig på psyket, hon såg helt livrädd ut
    HAHA Galna svenskor Hoppas dom hittar åt dig! Inget i leopardprintet?
Svar på tråden Molo Lagersalg Vår 2011!