Molo Lagersalg Vår 2011!
måste duscha och ge honom lite glass som tack

Men åååh! Ja det förtjänar han Underbar man du har ju
Och nu har jag en miaufilt påväg hem iaf, tack söta Bubblan
Men åååh! Ja det förtjänar han Underbar man du har ju
Och nu har jag en miaufilt påväg hem iaf, tack söta Bubblan
Kul att se er igår tjejer. Är lite missnöjd med utbudet (116/122 kille o 80/86 tjej). Men Hey pengarna rullar ändå Det fick bli vinteroverall till vintern 2012/2013 istället
Idag får det allt bli en riktig slappardag. Är sååååå trött. det tar på krafterna att shoppa ju!
In med bilder då!
ÅH jag är SÅ nyfiken på vad Dunis hittat åt mig Trist med lite dåligt utbud, kanske man får fundera om det är värt att åka alla milen nästa gång ändå? Fast då får jag nog stanna där och salga ons, tors och fredag, då borde man väl ändå bli nöjd
Du får glädjas åt växlalådan iallafall Brukar väl vara gott om små storlekar så det var ju trist.
Hm ja frågan är ju om det blir för litet, vad är det för modell på den? Annars är det ju bara föra tillbaks de. Ingen fara, man blir lätt bli lite virrig Tusen tack för att du ville shoppa åt mig iallafall
Tycker du kan fota dina fynd sen
Ja det är ju det så jag är bara superglad att du ville handla ändå Ja den blir kanske för liten, behåll den du till Lea
Men iiin med bilderna då
Ja det är ju det tyvärr Jag är ju iofs mammaledig ännu till hösten, men det ska ju passa med sambons skiftschema med
Åh jag är jättenöjd med din shopping Jättefina suits till Freja!! Älskar det där blomprintet! Och båda lurvarna är riktiga favoriter här <3 Vilken stl är det på handihand klänningarna?
Tack igen!!
Men gud vad alla verkar vara nöjda idag då Konstigt att de inte satte fram mer igår då? Nåja det är ju verkligen ett lotteri
Har ni dubletter i spetströjor eller knappisar 92/98 så vet ni vart jag finns
Han var verkligen superfin i snyggaste lurven Noel Sjukt fin kombo!!