• Anonym

Frågor om onani

Hur ofta onanerar ni? Varje dag 1-3 ggr, när jag inte har nån partner att ha sex med
    Onanerar ni med eller utan porrfilm, noveller eller annan hjälp åt fantasin? både och. men med fantasier kommer man långt!
    Onanerar ni mindre om ni lever tillsammans med en man? Ja, i detta förhållandet eftersom vi har ett så bra sexliv och han alltid fixar så jag kommer.
    Smyger ni med er onani eller vet han om det? Han vet, men jag berättar kanske inte efter varje gång. Men nån gång kan jag säga lite skämtsamt att: "Idag har jag varit stygg..." 
    Var onanerar ni? Sängen, toaletten? Sängen, soffan, badkaret....
    Är du helt eller delvis naken när du onanerar? Helst naken. 
    Onanerar du ibland påklädd? Genom kläderna eller med handen i trosorna. Trosorna är bara i vägen så de ska helst av i alla fall.
    Onanerar du ute i naturen? Nej
    Har du onanerat i smyg bland folk någån gång? Smekt lite eller hela vägen till orgasm?Nej, men brukar smeka min sambo lite diskret i kön på ica och på bussen... ;)
    Onanerar ni på jobbet? Ja. När jag sover jour på jobbet, kan det hända.
    Vill ni att någon ska se på när ni onanerar? Partnern eller okänd? Fantiserar ni om det? Är helst själv, men min partner får gärna titta på. Fantisera kan man ju gärna göra...
    Ligger ni, sitter eller står och onanerar? Ligger/ sitter. Stå upp är inte lika skönt.
    Sexchattar ni när ni onanerar? Har hänt nån förr med min kille innan vi flyttade ihop.
    Hur känns det att inte ha möjlighet att onanera när ni är vrålkåta? Tänker bara att det ska bli skönt när jag väl får möjlighet.
    Vaknar ni och är kåta ibland? Är rätt morgontrött, så jag behöver vakna till först.
    Vill ni onanera direkt om ni vaknar och är kåta? Ja, men hellre ha sex då.
    Är det lika skönt att få orgasm när ni onanerar ensamna som när ni får orgasm vid sex med en partner? Skönare när man har sex med partner.
    Vill ni att någon annan skall onanera åt er? Vem i såfall? Min partner.
    Njuter ni av att onanera i cam för okända män? Nej, det lockar inte. Däremot har jag haft det med min partner några gånger när vi bodde långt ifrån varann och inte setts på några dar. Nöden har ingen lag....
    Är det skönt att gå runt och vara kåt? Ja.
    Skulle ni vilja att man kunde se på er när ni är kåta? Som på en man med stånd? Tycker det är rätt praktiskt många gånger att det INTE syns.
    Blir ni extra kåta på stranden bland solande män? Nej, tittar faktiskt hellre på tjejer.
    Går ni ibland till stranden bara för att spana på män? Nej faktiskt inte.

• Anonym

Jag såg att några som svarat att dom brukar/har onanerat i naturen!
    Vore skoj att veta var och hur dom gjort då? Och om dom tänder på tanken att dom kan bli påkommena?

• Anonym
    Hur ofta onanerar ni?
    Det varierar - från ett par gånger om dagen till en gång i veckan, allt efter humör, ork och lust.

Onanerar ni med eller utan porrfilm, noveller eller annan hjälp åt fantasin?
    Det varierar också. mest bara fantasi, ibland porr, sällan böcker.

Onanerar ni mindre om ni lever tillsammans med en man?
    Ja lite mindre, för då har jag mer sex. Om min man ville ha sex  varje gång jag vill, så skulle jag inte ens onanera.

Smyger ni med er onani eller vet han om det?
    Han vet om att jag onanerar ibland, och ibland går jag undan bara.

Var onanerar ni? Sängen, toaletten?
    Vid datorn, på soffan (min sambo brukar sitta vid datorn och inte se för han är så inne i datorn). På toaletten, samt ibland i sängen.

Är du helt eller delvis naken när du onanerar?
    Även det varierar - beroende på plats och tillfälle.

Onanerar du ibland påklädd? Genom kläderna eller med handen i trosorna.
    Med handen i trosorna händer ibland, men aldrig genom kläderna, det är inte så skönt tycker jag.

Onanerar du ute i naturen?
    Nej, inte ofta, det har väl hänt någon gång vid kåtslag.

Har du onanerat i smyg bland folk någån gång? Smekt lite eller hela vägen till orgasm?
    Ja men jag tänder inte på att folk är närvarande, jag råkar bara vara kåt och vill vara i fred men de är i vägen så jag försöker smyga.

Onanerar ni på jobbet?
    Nej inte längre, endast när jag var 14-16 ocj jag ångrar mig idag för det kändes väldigt ofräscht.

Vill ni att någon ska se på när ni onanerar? Partnern eller okänd? Fantiserar ni om det?
    Ne jag vill inte att min partner ska se om vi inte har sex samtidigt, oom han bara satt brevid och såg på så skulle det vara lite obehagligt tycker jag. Okände vill jag absolut inte ska se, usch!

Ligger ni, sitter eller står och onanerar?
    Ja ligger ner är skönast, sitter gör jag ibland. Står har jag gjort någon gång i nödfall, men det var obehagligt och gjorde det svårare att komma och när jag väl kom hade jag anstärngt mig så hårt för att komma att en extremt huvudvärk for över mig så fort efter jag hade fått orgasm, det gjorde så ont att jag skrek rakt ut, förlorade även synen för ett kort tag där. efter det så gör jag det aldrig mer.

Sexchattar ni när ni onanerar?
    Nej.

Hur känns det att inte ha möjlighet att onanera när ni är vrålkåta?
    Frustrerande och ledsamt. blir sur.

Vaknar ni och är kåta ibland?
    ja, men jag är kåtare på kvällen.

Vill ni onanera direkt om ni vaknar och är kåta?
    Nej, det är något väldigt avtändande med mig själv på morgonen. Jag har haft flytningar under natten, och känner mig inte superren näär jag vaknar, svettig och dålig andedräkt hjälper inte heller.

Är det lika skönt att få orgasm när ni onanerar ensamna som när ni får orgasm vid sex med en partner?
    Det går inte riktigt att jämföra, för det känns så olika. Att bli slickad är det skönaste som finns, fingrar, tunga och finger i rumpan av en man som kommer lite halvt oväntat är bäst. därefter dusch munstycket. Och efter det mina egna händer. Sist kommer vanligt sex.

Vill ni att någon annan skall onanera åt er? Vem i såfall?
    Min partner får gärna hjälpa mig. ibland kan jag även fantisera om kändisar eller gamla ragg.

Njuter ni av att onanera i cam för okända män?
    Nej, kan knappt tänka mig något mer avtändande.

Är det skönt att gå runt och vara kåt?
    Endast när man vet att man kan göra nått åt det snart.

Skulle ni vilja att man kunde se på er när ni är kåta? Som på en man med stånd?
    Nee inte så uppenbart, men visst går det att se i ansiktet redan, men mer än så vill jag inte.

Blir ni extra kåta på stranden bland solande män?
    Haha ne.

Går ni ibland till stranden bara för att spana på män?
    Nej, det har jag aldrig gjort.
  • Anonym

Hur ofta onanerar ni?
    Nær jag ær kåt och min kille inte ær tillgænglig, / om jag saknar min kille

Om jag læser/skriver en sexnovell blir jag kåt och det slutar oftast med onani, om jag ær kåt kan det vara kul att kolla på porr samtidigt som jag onanerar, då mest sjælva in/ut delen, som att jag førestæller mig att kuken ær i mig, blir avtænd av det mesta annnat i porrfilmer, typ sug, konstiga stællningar, silikon och skabbiga mæn.

JAG ONANERAR MINDRE NU NÆR JAG HAR SEX MED MIN KILLE , wops caps lock, ;)

Vi bor inte ihop, men han vet att jag har onanerat och gør det ibland

Soffan, sængen, toaletten

Om jag gør det i duschen annars brukar jag inte klæ av mig

Ofta genom trosorna

Har du onanerat i smyg bland folk någån gång? Smekt lite eller hela vägen till orgasm?
    Onanerar ni på jobbet?
    Vill ni att någon ska se på när ni onanerar? Partnern eller okänd? Fantiserar ni om det?
    Nej.

Står i duschen, ligger isængen, sitter i soffan

Har hænt, innan min kille

Kænner inte att jag MÅSTE onanera om jag blir kåt av mig sjælv

Nej, inte om inte min kille ær hos mig

Nej

Är det lika skönt att få orgasm när ni onanerar ensamna som när ni får orgasm vid sex med en partner?
    Sjælva orgasmen ja, kan tillochmed bli skønare, men utan sjælva sexet och upphetsningen och skøn penetration ær det ændå bara en bråkdel så hærligt som sex

Nej

Nej, inte om man inte får knulla inom kort tid

Kanske lite, så kunde min kille lættare fatta nær jag ær sugen och vill ha sex! Men inte att andra ska se!!

Nej.

• Anonym
    Anonym (Kalla mig Kalle) skrev 2011-04-05 18:40:08 följande:
    Hur ofta onanerar ni? Låt mig säga ungefär 2 gånger i veckan.
    Onanerar ni med eller utan porrfilm, noveller eller annan hjälp åt fantasin?  Oftast använder fantasin.
    Onanerar ni mindre om ni lever tillsammans med en man? Självklart så onanerar man mindre i ett förhållande.
    Smyger ni med er onani eller vet han om det? Han vet inte om det än.
    Var onanerar ni? Sängen, toaletten? Oftast i duschen.
    Är du helt eller delvis naken när du onanerar? Men asså? Beror på, det är mycket olika.
    Onanerar du ibland påklädd? Genom kläderna eller med handen i trosorna? Om jag bara känner för att smeka lite så kan jag pilla lite utanpå trosorna om jag t.ex. ser en sexscen på tv eller något. Annars är det trosorna av.
    Onanerar du ute i naturen? Nej.
    Har du onanerat i smyg bland folk någån gång? Smekt lite eller hela vägen till orgasm? Nej.
    Onanerar ni på jobbet? Har inte tid eller lust på jonbbet.
    Vill ni att någon ska se på när ni onanerar? Partnern eller okänd? Fantiserar ni om det? Nej.
    Ligger ni, sitter eller står och onanerar? Olika, i duschen blir det ståendes och is ängen liggandes.
    Sexchattar ni när ni onanerar? Nej.
    Hur känns det att inte ha möjlighet att onanera när ni är vrålkåta? Bara bita i det sura äpplet. Händer aldrig att jag är så kåt att jag måste onanera.
    Vaknar ni och är kåta ibland? Ibland.
    Vill ni onanera direkt om ni vaknar och är kåta? Helst vill jag ha morgonsex, men men.
    Är det lika skönt att få orgasm när ni onanerar ensamna som när ni får orgasm vid sex med en partner? Får nästan aldrig orgasm med min partner.
    Vill ni att någon annan skall onanera åt er? Vem i såfall? Min samboi så fall.
    Njuter ni av att onanera i cam för okända män? Har aldrig provat, vill inte heller.
    Är det skönt att gå runt och vara kåt? Vad tycker du själv?
    Skulle ni vilja att man kunde se på er när ni är kåta? Som på en man med stånd? Nej nej.
    Blir ni extra kåta på stranden bland solande män? Kan väll hände ibland.
    Går ni ibland till stranden bara för att spana på män? Nej, det är för att bada och sola. 
  • Anonym
    Hur ofta onanerar ni?
    Ibland en gång om dagen men då oftast väldigt snabbt, längre stunder blir kanske ett par ggr i månaden

Noveller ibland annars bara min egen fantasi

Jag kommer inte riktigt ihåg, var några år sedan jag var singel. Är nog lite mindre nu tror jag

Han vet att jag onanerar men inte alltid när eller så

Sängen eller möjligtvis soffan

Har oftast trosor på mig, ibland även en t-shirt

Se ovan

Nej

Har hänt en gång

Onanerar ni på jobbet?
    Nej

Vill helst vara ensam. Nån gång har jag väl onanerat för att kåta upp sambon men då ser jag det mer som förspel än onani

Ligger

Har hänt

Händer sällan

Händer men då brukar jag väcka sambon

Har hellre sex då

Det är helt olika känslor för mig. Ger mig olika saker så går ej att jämföra

Min sambo får gärna smeka mig men då räknar jag det inte som onani

Nej.

Ibland om jag vet att jag får ha sex snart

Nej, det är skönt att man slipper det

Nej

Nej
  • Anonym
    PeR1 skrev 2011-04-28 20:10:29 följande:
    Ja...förmodligen är det en del i det hela.. 
    sunkigt, jag trodde vi bidrog till undersökning här.
  • Anonym
    Hur ofta onanerar ni?
    Nån gång om året
    I bland noveller
    Ingen skillnad
    Vaddå smyga? Inte för att man vid frukosten säger, i går onanerade jag. Men det är väl klart att han vet att tjejer onanerar. Han vet dock att jag tycker det är rätt ointressant.
    Sängen, soffan, toaletten
    Delvis
    Nej
    Nej
    Nej
    Onanerar ni på jobbet?
    Nej
    Nej
    ligger
    Nej
    Är aldrig vrålkåt
    händer
    nej
    Ja
    min partner
    Nej
    Händer aldrig
    Nej
    Nej
    Nej
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-04-28 20:43:59 följande:
    Hur ofta onanerar ni?
    Nån gång om året
    I bland noveller
    Ingen skillnad
    Vaddå smyga? Inte för att man vid frukosten säger, i går onanerade jag. Men det är väl klart att han vet att tjejer onanerar. Han vet dock att jag tycker det är rätt ointressant.
    Sängen, soffan, toaletten
    Delvis
    Nej
    Nej
    Nej
    Onanerar ni på jobbet?
    Nej
    Nej
    ligger
    Nej
    Är aldrig vrålkåt
    händer
    nej
    Ja
    min partner
    Nej
    Händer aldrig
    Nej
    Nej
    Nej
    Oj, det var inte ofta.... Har ni mycket sex ihop eller har du inget sug för sex?
Svar på tråden Frågor om onani