Frågor om onani
Hur ofta onanerar ni? Varje dag 1-3 ggr, när jag inte har nån partner att ha sex med
Onanerar ni med eller utan porrfilm, noveller eller annan hjälp åt fantasin? både och. men med fantasier kommer man långt!
Onanerar ni mindre om ni lever tillsammans med en man? Ja, i detta förhållandet eftersom vi har ett så bra sexliv och han alltid fixar så jag kommer.
Smyger ni med er onani eller vet han om det? Han vet, men jag berättar kanske inte efter varje gång. Men nån gång kan jag säga lite skämtsamt att: "Idag har jag varit stygg..."
Var onanerar ni? Sängen, toaletten? Sängen, soffan, badkaret....
Är du helt eller delvis naken när du onanerar? Helst naken.
Onanerar du ibland påklädd? Genom kläderna eller med handen i trosorna. Trosorna är bara i vägen så de ska helst av i alla fall.
Onanerar du ute i naturen? Nej
Har du onanerat i smyg bland folk någån gång? Smekt lite eller hela vägen till orgasm?Nej, men brukar smeka min sambo lite diskret i kön på ica och på bussen... ;)
Onanerar ni på jobbet? Ja. När jag sover jour på jobbet, kan det hända.
Vill ni att någon ska se på när ni onanerar? Partnern eller okänd? Fantiserar ni om det? Är helst själv, men min partner får gärna titta på. Fantisera kan man ju gärna göra...
Ligger ni, sitter eller står och onanerar? Ligger/ sitter. Stå upp är inte lika skönt.
Sexchattar ni när ni onanerar? Har hänt nån förr med min kille innan vi flyttade ihop.
Hur känns det att inte ha möjlighet att onanera när ni är vrålkåta? Tänker bara att det ska bli skönt när jag väl får möjlighet.
Vaknar ni och är kåta ibland? Är rätt morgontrött, så jag behöver vakna till först.
Vill ni onanera direkt om ni vaknar och är kåta? Ja, men hellre ha sex då.
Är det lika skönt att få orgasm när ni onanerar ensamna som när ni får orgasm vid sex med en partner? Skönare när man har sex med partner.
Vill ni att någon annan skall onanera åt er? Vem i såfall? Min partner.
Njuter ni av att onanera i cam för okända män? Nej, det lockar inte. Däremot har jag haft det med min partner några gånger när vi bodde långt ifrån varann och inte setts på några dar. Nöden har ingen lag....
Är det skönt att gå runt och vara kåt? Ja.
Skulle ni vilja att man kunde se på er när ni är kåta? Som på en man med stånd? Tycker det är rätt praktiskt många gånger att det INTE syns.
Blir ni extra kåta på stranden bland solande män? Nej, tittar faktiskt hellre på tjejer.
Går ni ibland till stranden bara för att spana på män? Nej faktiskt inte.