• Anonym

Frågor om onani

småsugen skrev 2011-06-23 14:10:14 följande:
    Bättre att fråga henne försiktigt om hon har lust att filma sig själv och sedan visa dig. Det kan vara ganska stor skillnad att göra det "live" inför någon mot att film m tex wecam eller mobilen och kolla först om man tycker det är ok att någon annan ser. DET kan vara upphetsande för båda

Jag är öppen mot min man, och onanerar både inför honom och kameran, men jag skulle bli VANSINNIG om han filmade mej i smyg Snacka om kränkning!!
    Detgör hon också. Men det är mer spännande att se hur hon gör när hon gör när hon verkligen njuter! Kameran stör henne lite säger hon.
  • Anonym

Hur ofta onanerar ni?
    Var 3e dag ca.
    Onanerar ni med eller utan porrfilm, noveller eller annan hjälp åt fantasin?
    Utan
    Onanerar ni mindre om ni lever tillsammans med en man?
    Ja
    Smyger ni med er onani eller vet han om det?
    Smyger
    Var onanerar ni? Sängen, toaletten?
    Sängen
    Är du helt eller delvis naken när du onanerar? 
    Olika
    Onanerar du ibland påklädd? Genom kläderna eller med handen i trosorna.
    Ja fast innanför kläderna.
    Onanerar du ute i naturen?
    Nej
    Har du onanerat i smyg bland folk någån gång? Smekt lite eller hela vägen till orgasm?
    nej
    Onanerar ni på jobbet?
    Nej
    Vill ni att någon ska se på när ni onanerar? Partnern eller okänd? Fantiserar ni om det?
    Vill inte, men ja fantiserar om det.
    Ligger ni, sitter eller står och onanerar?
    Ligger
    Sexchattar ni när ni onanerar?
    Nej
    Hur känns det att inte ha möjlighet att onanera när ni är vrålkåta?
    Frustrerande
    Vaknar ni och är kåta ibland?
    Absolut
    Vill ni onanera direkt om ni vaknar och är kåta?
    Givetvis, om man inte har en partner bredvid.
    Är det lika skönt att få orgasm när ni onanerar ensamna som när ni får orgasm vid sex med en partner?
    Det är på olika vis.
    Vill ni att någon annan skall onanera åt er? Vem i såfall?
    Gärna, en sexpartner.
    Njuter ni av att onanera i cam för okända män?
    Aldrig provat, inget jag önskar.
    Är det skönt att gå runt och vara kåt? 
    Mer frustrerande.
    Skulle ni vilja att man kunde se på er när ni är kåta? Som på en man med stånd?
    Kvittar.
    Blir ni extra kåta på stranden bland solande män?
    Absolut inte.
    Går ni ibland till stranden bara för att spana på män?
    Nej.

• Anonym
    Hur ofta onanerar ni?
    Kanske 1-3 ggr i veckan, det varierar

Oftast utan, men ibland kan jag slå på nått klipp från typ redtube :P

Det blir nog lika mycket.

Han vet.

Duschen eller sängen.

Har ju inga byxor men oftast tröja

Nej.

Nej men skulle vilja prova.. :)

Har du onanerat i smyg bland folk någån gång? Smekt lite eller hela vägen till orgasm?
    Nej.

Onanerar ni på jobbet?
    Nej.

Vill ni att någon ska se på när ni onanerar? Partnern eller okänd? Fantiserar ni om det?
    Ja det fantiserar jag om.

Ligger i sängen o sitter i duschen.

Nej eftersom det skulle kännas fel mot min pojkvän.

Haha, det typ suger i fittan på nått sätt .... o man längtar tills man får sätta vibratorn mot klittan o bara känna orgasmen ta över hela ens medvetande.. 

Absolut!

Det vill jag!

Är det lika skönt att få orgasm när ni onanerar ensamna som när ni får orgasm vid sex med en partner?
    Skönare när jag är med min pojkvän, det blir liksom skönare för att jag tänder så sjukt på att han tittar på mig när jag kommer..

Min pojkvän, men jag brukar klara det bäst själv.

Det har jag aldrig provat och tänkte inte prova heller.

Nej, man vill ju komma!

Det ser man redan.. på min blick ;)

Nej.

Nej.
  • Anonym
    Anonym (Singeltjej) skrev 2011-07-03 02:41:04 följande:
    Hur ofta onanerar ni?
    i snitt 1-3 ggr i månaden, men det kan bli oftare också

Oftast med

Vet ej. Kanske mer eftersom sexlivet då blir mer aktivt förhoppningsvis

Vid datorn, i soffan, i sängen

olika
    Nej.

Nej

Ja, b la på en buss

Onanerar ni på jobbet?
    har hänt på flera arbetsplater

endast partner
    olika
    Nej

Då brukar kåtheten gå över rätt snabbt

Det händer

Det vill jag!

Alltid trevligare att vara två

Partner såklart

Det har jag aldrig provat och tänker inte prova heller.tanken tilltalar mig inte alls.

?
    ?

Ja, fast inte pga männen, utan pga av min egen nakenhet bland folk.

Nej.
    Solar du naken?
  • Anonym

Hur ofta onanerar ni?det går i vågor

Onanerar ni med eller utan porrfilm, noveller eller annan hjälp åt fantasin?ofta noveller

Onanerar ni mindre om ni lever tillsammans med en man?nej

Smyger ni med er onani eller vet han om det?han vet

Var onanerar ni? Sängen, toaletten?sängen, soffan, toan, bilen..

Är du helt eller delvis naken när du onanerar? från helt naken till helt påklädd

Onanerar du ibland påklädd? Genom kläderna eller med handen i trosorna.japp

Onanerar du ute i naturen?det händer

Har du onanerat i smyg bland folk någån gång? Smekt lite eller hela vägen till orgasm?ja, på bussen och tåget flera gånger

Onanerar ni på jobbet?har inte gjort det

Vill ni att någon ska se på när ni onanerar? Partnern eller okänd? Fantiserar ni om det?min man ser ofta på

Ligger ni, sitter eller står och onanerar?sitter eller ligger

Sexchattar ni när ni onanerar?nej

Hur känns det att inte ha möjlighet att onanera när ni är vrålkåta?det finns alltid möjlighet

Vaknar ni och är kåta ibland?ja

Vill ni onanera direkt om ni vaknar och är kåta?ja

Är det lika skönt att få orgasm när ni onanerar ensamna som när ni får orgasm vid sex med en partner?ja

Vill ni att någon annan skall onanera åt er? Vem i såfall?om man inte gör det själv räknas det väl inte som onani?

Njuter ni av att onanera i cam för okända män?aldrig testat

Är det skönt att gå runt och vara kåt?nej

Skulle ni vilja att man kunde se på er när ni är kåta? Som på en man med stånd?nej

Blir ni extra kåta på stranden bland solande män?nej, men av andra par som hånglar

Går ni ibland till stranden bara för att spana på män?nej

• Anonym

Hur ofta onanerar ni?  1-3 gånger i veckan kanske

Onanerar ni med eller utan porrfilm, noveller eller annan hjälp åt fantasin? Oftast noveller. Ibland film

Onanerar ni mindre om ni lever tillsammans med en man? Nej

Smyger ni med er onani eller vet han om det?  Berättat inte varje gång men han vet att jag gör onanerar ibland

Var onanerar ni? Sängen, toaletten?  Sängen eller soffan oftast. Ibland på toa eller i duschen

Är du helt eller delvis naken när du onanerar? Helt naken eller byxor och trosor nere beroende på situation

Onanerar du ibland påklädd? Genom kläderna eller med handen i trosorna. Kan börja så men drar alltid ner trosorna innan jag sätter igång på allvar

Onanerar du ute i naturen? Nej inte ännu i alla fall.

Har du onanerat i smyg bland folk någån gång? Smekt lite eller hela vägen till orgasm? Nja, lite smygsmek kanske men inte onani. Det är jag för feg för.

Onanerar ni på jobbet?  Det har hänt. När det är lugnt på jobbet och tankarna hinner vandra.

Vill ni att någon ska se på när ni onanerar? Partnern eller okänd? Fantiserar ni om det? I fantasin kanske

Ligger ni, sitter eller står och onanerar? Ligger oftast. Sitter ibland. Står i duschen.

Sexchattar ni när ni onanerar? Nej

Hur känns det att inte ha möjlighet att onanera när ni är vrålkåta? Jobbigt

Vaknar ni och är kåta ibland? Ja, det händer

Vill ni onanera direkt om ni vaknar och är kåta? Ja, eller ha sex med gubben

Är det lika skönt att få orgasm när ni onanerar ensamna som när ni får orgasm vid sex med en partner? Det kan vara en intensivare orgasm vid onani men det är en oftast en längre och mer komplett orgasm om man är två.

Vill ni att någon annan skall onanera åt er? Vem i såfall? Nja, själva gnidandet på knoppen gör jag bäst själv, Gubben kan hjäpa till på annat sätt.

Njuter ni av att onanera i cam för okända män? Nej, inget för mig

Är det skönt att gå runt och vara kåt? Ja, om man vet att man kommer att kunna göra något åt det snart.

Skulle ni vilja att man kunde se på er när ni är kåta? Som på en man med stånd? Nej, det tror jag inte. Men det skulle vara kull att prova att vara man någon gång. Även på det sättet

Blir ni extra kåta på stranden bland solande män? Nej

Går ni ibland till stranden bara för att spana på män? Nej 

• Anonym
    Anonym (Kalla mig Kalle) skrev 2011-08-16 14:52:57 följande:
    Ni som onanerat i smyg. Hur lyckas ni dölja det? 
    Lite lätt onani kan man väl alltid få till utan att de omkring märker om man t.ex sitter på bussen eller tåget med jackan i knät. Det går till och med att smeka sig lite i smyg på ett jobbmöte eller under en middag.
    Om det pirrar lite där nere lägger man helt oskyldigt händerna i knät och smeker lite utanpå kläderna med jackan eller bordet som skydd. Oftast helt utan andra planer än att hålla kåtheten igång till jag kommer hem.
    Även om jag vill har jag svårt att slappna av och smeka vidare till orgasm om det är folk omkring men det har hänt några gånger. Bland annat på en längre bussresa sent på kvällen när alla omkring somnat. Jag höll på att bli tokig av de lätta smekningar jag fick till genom kläderna och var så kåt att jag kom efter bara några sekunder när jag väl vågat smyga in handen under byxor och trosor. Min kille som satt och sov bredvid mig blev både upphettsad och lite småsur att jag inte väckt honom när jag berättade för honom efter vi kommit hem.
    En gång har jag t.o.m smekt mig till orgsasm på mitt kontor med glasvägg mot korridoren.
    Jag hade åkt in på helgen för att fixa en sak som skulle vara klar till måndagen. Jag var ensam i hela huset och när jobbet var klart ville jag busa lite så jag smög ner handen innanför kjol och trosor och smekte mig till en snabb orgasm medan jag lyssnade efter om någon skulle öppna dörren till min korridor.  Fast det var inte så vågat som det kanske låter. Glasväggen till kontoren var till stora delar var täckt av en trave kartonger och mitt kontor låg så långt in i en korridor med kodlås att det skulle ta minst 15 sekunder från klicket i dörren tills någon kunde se mig.
  • Anonym
    annaboo skrev 2011-08-20 17:33:47 följande:
    Du glömde skriva något.....
  • Anonym
    Anonym (Kalla mig Kalle) skrev 2011-08-16 14:52:57 följande:
    Ni som onanerat i smyg. Hur lyckas ni dölja det? 
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-08-22 19:00:42 följande:
    Det undrar jag med.
Svar på tråden Frågor om onani