Frågor om onani

Jag är öppen mot min man, och onanerar både inför honom och kameran, men jag skulle bli VANSINNIG om han filmade mej i smyg

Hur ofta onanerar ni?
Var 3e dag ca.
Onanerar ni med eller utan porrfilm, noveller eller annan hjälp åt fantasin?
Utan
Onanerar ni mindre om ni lever tillsammans med en man?
Ja
Smyger ni med er onani eller vet han om det?
Smyger
Var onanerar ni? Sängen, toaletten?
Sängen
Är du helt eller delvis naken när du onanerar?
Olika
Onanerar du ibland påklädd? Genom kläderna eller med handen i trosorna.
Ja fast innanför kläderna.
Onanerar du ute i naturen?
Nej
Har du onanerat i smyg bland folk någån gång? Smekt lite eller hela vägen till orgasm?
nej
Onanerar ni på jobbet?
Nej
Vill ni att någon ska se på när ni onanerar? Partnern eller okänd? Fantiserar ni om det?
Vill inte, men ja fantiserar om det.
Ligger ni, sitter eller står och onanerar?
Ligger
Sexchattar ni när ni onanerar?
Nej
Hur känns det att inte ha möjlighet att onanera när ni är vrålkåta?
Frustrerande
Vaknar ni och är kåta ibland?
Absolut
Vill ni onanera direkt om ni vaknar och är kåta?
Givetvis, om man inte har en partner bredvid.
Är det lika skönt att få orgasm när ni onanerar ensamna som när ni får orgasm vid sex med en partner?
Det är på olika vis.
Vill ni att någon annan skall onanera åt er? Vem i såfall?
Gärna, en sexpartner.
Njuter ni av att onanera i cam för okända män?
Aldrig provat, inget jag önskar.
Är det skönt att gå runt och vara kåt?
Mer frustrerande.
Skulle ni vilja att man kunde se på er när ni är kåta? Som på en man med stånd?
Kvittar.
Blir ni extra kåta på stranden bland solande män?
Absolut inte.
Går ni ibland till stranden bara för att spana på män?
Nej.
Hur ofta onanerar ni?det går i vågor
Onanerar ni med eller utan porrfilm, noveller eller annan hjälp åt fantasin?ofta noveller
Onanerar ni mindre om ni lever tillsammans med en man?nej
Smyger ni med er onani eller vet han om det?han vet
Var onanerar ni? Sängen, toaletten?sängen, soffan, toan, bilen..
Är du helt eller delvis naken när du onanerar? från helt naken till helt påklädd
Onanerar du ibland påklädd? Genom kläderna eller med handen i trosorna.japp
Onanerar du ute i naturen?det händer
Har du onanerat i smyg bland folk någån gång? Smekt lite eller hela vägen till orgasm?ja, på bussen och tåget flera gånger
Onanerar ni på jobbet?har inte gjort det
Vill ni att någon ska se på när ni onanerar? Partnern eller okänd? Fantiserar ni om det?min man ser ofta på
Ligger ni, sitter eller står och onanerar?sitter eller ligger
Sexchattar ni när ni onanerar?nej
Hur känns det att inte ha möjlighet att onanera när ni är vrålkåta?det finns alltid möjlighet
Vaknar ni och är kåta ibland?ja
Vill ni onanera direkt om ni vaknar och är kåta?ja
Är det lika skönt att få orgasm när ni onanerar ensamna som när ni får orgasm vid sex med en partner?ja
Vill ni att någon annan skall onanera åt er? Vem i såfall?om man inte gör det själv räknas det väl inte som onani?
Njuter ni av att onanera i cam för okända män?aldrig testat
Är det skönt att gå runt och vara kåt?nej
Skulle ni vilja att man kunde se på er när ni är kåta? Som på en man med stånd?nej
Blir ni extra kåta på stranden bland solande män?nej, men av andra par som hånglar
Går ni ibland till stranden bara för att spana på män?nej
Hur ofta onanerar ni? 1-3 gånger i veckan kanske
Onanerar ni med eller utan porrfilm, noveller eller annan hjälp åt fantasin? Oftast noveller. Ibland film
Onanerar ni mindre om ni lever tillsammans med en man? Nej
Smyger ni med er onani eller vet han om det? Berättat inte varje gång men han vet att jag gör onanerar ibland
Var onanerar ni? Sängen, toaletten? Sängen eller soffan oftast. Ibland på toa eller i duschen
Är du helt eller delvis naken när du onanerar? Helt naken eller byxor och trosor nere beroende på situation
Onanerar du ibland påklädd? Genom kläderna eller med handen i trosorna. Kan börja så men drar alltid ner trosorna innan jag sätter igång på allvar
Onanerar du ute i naturen? Nej inte ännu i alla fall.
Har du onanerat i smyg bland folk någån gång? Smekt lite eller hela vägen till orgasm? Nja, lite smygsmek kanske men inte onani. Det är jag för feg för.
Onanerar ni på jobbet? Det har hänt. När det är lugnt på jobbet och tankarna hinner vandra.
Vill ni att någon ska se på när ni onanerar? Partnern eller okänd? Fantiserar ni om det? I fantasin kanske
Ligger ni, sitter eller står och onanerar? Ligger oftast. Sitter ibland. Står i duschen.
Sexchattar ni när ni onanerar? Nej
Hur känns det att inte ha möjlighet att onanera när ni är vrålkåta? Jobbigt
Vaknar ni och är kåta ibland? Ja, det händer
Vill ni onanera direkt om ni vaknar och är kåta? Ja, eller ha sex med gubben
Är det lika skönt att få orgasm när ni onanerar ensamna som när ni får orgasm vid sex med en partner? Det kan vara en intensivare orgasm vid onani men det är en oftast en längre och mer komplett orgasm om man är två.
Vill ni att någon annan skall onanera åt er? Vem i såfall? Nja, själva gnidandet på knoppen gör jag bäst själv, Gubben kan hjäpa till på annat sätt.
Njuter ni av att onanera i cam för okända män? Nej, inget för mig
Är det skönt att gå runt och vara kåt? Ja, om man vet att man kommer att kunna göra något åt det snart.
Skulle ni vilja att man kunde se på er när ni är kåta? Som på en man med stånd? Nej, det tror jag inte. Men det skulle vara kull att prova att vara man någon gång. Även på det sättet
Blir ni extra kåta på stranden bland solande män? Nej
Går ni ibland till stranden bara för att spana på män? Nej